حالت جدید Warhammer CoD حتی برای طرفداران غیر 40K بهتر از آن چیزی است که انتظار دارید

فصل 2 Reloaded یک کراس اوور Warhammer 40,000 را در Call of Duty: Modern Warfare 3 معرفی کرد و یک حالت زمان محدود به نام Juggermosh را ارائه کرد. این حالت در ابتدا به عنوان یک حالت کت و شلوار جوگرنات که در منظر سوم شخص پخش می‌شود، توصیف شد، اما این حالت Warhammer 40000 بیشتر شبیه یک ضرب و شتم سرگرم‌کننده در فضایی است تا مبارزه ساده در لباس‌های سنتی به سبک Call of Duty. Duty.

قبل از اینکه وارد Juggermosh شوم، بلافاصله به لیست پخش علاقه مند نبودم. من کسی نیستم که طرفدار پرشور سری Warhammer 40,000 باشم، و لباس‌های جگرنات Call of Duty اغلب ممکن است در استفاده کند و مبارزه با آن‌ها دشوار باشد. با این حال، Juggermosh آن چیزی که از کت و شلوارهای جغدی Call of Duty انتظار دارید به نظر نمی رسد و سبک متفاوتی از سرگرمی را ارائه می دهد که ارزش امتحان کردن را دارد، حتی اگر طرفدار زره های سنگین قایقران نباشید.

شما واقعا احساس می کنید که مانند یکی از تفنگداران فضایی Warhammer لباس پوشیده اید، و در حالی که لباس ها شبیه زره های قدرتمند این فرنچایز هستند، به اندازه کت و شلوار Call of Duty juggernaut احساس وزن و کندی نمی کنید. Juggermosh مکانیک لغزشی بازی را غیرفعال می‌کند، که نحوه حرکت بازیکنان را تغییر می‌دهد، اما هیچ کس درگیر کمبوها نیز نمی‌شود. هنوز هم سرعت دویدن به سمت خطر یا دور شدن از آن بسیار آسان است.

شما یا با زره قدرتی “Ultramar's Vengeance” یا به عنوان یک تفنگدار فضایی Blood Angels در زره قدرت Baal's Wrath ظاهر خواهید شد. اینها همان پوسته های اپراتور هستند که در بسته 30 دلاری Tracer Pack گران قیمت Modern Warfare 3: Warhammer 40,000 Space Marines Pack یافت می شوند. . این به شما این امکان را می‌دهد که بدون خرج کردن پول یا تست درایو لباس‌ها قبل از خرید، یک تفنگدار فضایی باشید.

بخوانید  معرفی Poker Face Crime Stories با مجموعه کمدی!

در Juggermosh، شما از سلامت بازساز خودکار عادی Call of Duty برخوردار نیستید. شما یک نوار سلامتی برای زره ​​خود دریافت می کنید، بنابراین می توانید ببینید که چه زمانی لباس شما به شدت آسیب دیده است، و باید برای تعمیر کت و شلوار خود و در نتیجه دوباره پر کردن سلامتی خود، در اطراف جمع آوری صفحات زره از روی زمین بدوید. لباس‌ها همچنین برای جلوگیری از آسیب سقوط و ایجاد یک اثر بی‌حسی و آسیب منطقه بر روی دشمنان هنگام فرود از یک سقوط به اندازه کافی بلند طراحی شده‌اند، اما من واقعاً هرگز خودم را در هیچ موقعیتی که از این افکت‌ها استفاده کردم، نیافتم. من بیشتر به اهداف نزدیک می‌شوم زیرا معمولاً روی نقشه‌های کوچک‌تری مانند Scrapyard و Shipment بودم، اما می‌توانم ببینم که چگونه این توانایی می‌تواند در نقشه‌هایی با دیدگاه‌های عمودی مانند Tower in Rust مفید باشد.

این حالت کلاس‌های سفارشی را حذف می‌کند و مجموعه‌ای از گزینه‌های بارگذاری سلاح را در اختیار همه قرار می‌دهد، بنابراین لازم نیست در اینجا نگران نیاز به ساخت‌های متا سلاح قدرتمند باشید. همچنین یک آیتم ورد زنجیروار Warhammer 40,000 وجود دارد که می توان آن را در شروع مسابقه برداشت. این یک اسلحه غوغا قدرتمند تک تیر است، بنابراین استفاده از آن می تواند به شما این امکان را بدهد که به یک رگبار کشتن سریع بروید و جریان مسابقه را برای تیم خود تغییر دهید، به خصوص در بازی هاردپوینت، که در آن استفاده از شمشیر و بیهوشی می تواند به راحتی انجام شود. ناپدید می شوند. همه دشمنان به طور فعال در نقطه تسخیر. در عین حال، این احساس تسلط شدید نیز نیست، زیرا در هر لحظه فقط یک شمشیر در زمین بازی وجود دارد.

بخوانید  امی آدامز در حال مذاکره برای پیوستن به جنا اورتگا در سریال Klara and the Sun

Juggermosh در حالت‌های آشنای Call of Duty Kill Confirmed، Domination و Hardpoint بازی می‌شود، اما این واقعیت که همه با لباس‌های زره‌دار در حال دویدن هستند، واقعاً می‌تواند باعث شود که این حالت‌ها با استراتژی‌های اضافی، حالت‌های متفاوتی از هرج و مرج سرگرم‌کننده داشته باشند. نارنجک های شوکر ممکن است برای کمک به تیم شما برای بیرون آوردن بازیکنان پرچمدار هاردپوینت یا Domination موثرتر و ضروری تر به نظر برسند، و زمانی که همه در زره های قدرتمندی هستند که ضربات بدنی بیشتری را برای شلیک به یک نفر شلیک می کنند، ضربه های سر بسیار مهم تر است.

به طور کلی، من از اینکه چقدر از مسابقات به عنوان یک تفنگدار فضایی لذت بردم شگفت زده شدم و این قطعاً یکی از موفق ترین و خوش طراحی ترین کراس اوورهای LTM Call of Duty است. کراس اوور اخیر Modern Warfare 3 با The Boys زمان سرگرم‌کننده‌ای با ابرقدرت‌ها بود، اما مسابقات هنوز بیشتر شبیه حالت‌های معمولی CoD هستند، در حالی که Juggermosh تجربه متفاوت‌تری را ارائه می‌دهد. امیدوارم شاهد حالت‌های متقاطع آینده مانند این باشیم، جایی که Call of Duty قوانین متفکرانه و راهی را برای همه برای امتحان پوسته‌های اپراتور پولی اضافه می‌کند.

در کنار لیست پخش Juggermosh، یک Warhammer 40,000: For the Emperor رویداد در Modern Warfare 3 و Warzone وجود دارد. این رویداد تا 27 مارس ادامه دارد و به شما امکان می دهد برنده لوازم آرایشی با موضوع Space Marine شوید. در اینجا تمام پاداش‌های Warhammer 40000 که می‌توانید کسب کنید، از جمله طرح سلاح Righteous Storm را فهرست می‌کنیم.

بخوانید  فعال سازی مجدد سرورهای بازی Dark Souls Remastered بر روی کامپیوتر

تحریریه مجله بازی یک گیمر