فعال سازی مجدد سرورهای بازی Dark Souls Remastered بر روی کامپیوتر

به نظر می رسد پس از غیرفعال شدن سرورهای قسمت آنلاین سری Dark Souls در رایانه شخصی به دلیل سوء استفاده هایی که می تواند منجر به سرقت اطلاعات و اختلال در سیستم شود، ویژگی های آنلاین سرورهای بازی Dark Souls Remastered دوباره بر روی رایانه ها در دسترس هستند. این اقدام توسط FramSoftware با هدف در دسترس قرار دادن عملکرد سرورهای آنلاین بازی های Dark Souls 3 و Dark Souls 2: Scholar of the First Sin است که اکنون دوباره فعال شده است. دارندگان اولین Dark Souls 2 روی رایانه شخصی همچنان باید منتظر باشند تا ویژگی های آنلاین آن در تاریخ بعدی فعال شود.

طبق اعلام استودیو FromSoftware، سرورهای بازی Dark Souls Remastered بر روی پلتفرم رایانه شخصی دوباره فعال شدند.

علاوه بر این، طرفداران سری Dark Souls می‌توانند آخرین اثر From Software، Elden Ring را که اخیراً بهبودهایی برای بخش PvP از جمله مقیاس‌بندی آسیب‌های جداگانه دریافت کرده است، بررسی کنند.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

لطفاً توجه داشته باشید که سرورهای آنلاین Dark Souls: Prepare to Die Edition در حال حاضر بازیابی نخواهند شد. تصمیم فعلی FrameSoftware به دلیل سیستم قدیمی این سرورها گرفته شده است که با توجه به عرضه این نسخه در سال 2012 منطقی به نظر می رسد. با این حال بازیکنان می توانند برای لذت بردن از تجربیات PvP در رایانه شخصی به Dark Souls Remastered بازگردند.

بازی Dark Souls Remaster هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است.

بخوانید  همه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آینده DC، از سوپرمن تا پنگوئن