امی آدامز در حال مذاکره برای پیوستن به جنا اورتگا در سریال Klara and the Sun


امی آدامز در حال مذاکره برای بازی در اقتباس سینمایی Klara and the Sun و تایکا وایتیتی بر صندلی کارگردانی است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم امی آدامزبازیگر برنده جایزه گلدن گلوب در حال مذاکره برای پیوستن به آن است جنا اورتگا در اقتباس سینمایی کلارا و خورشید، 3000 پیکچرز سونی است. ددلاین گزارش داد که فیلمبرداری این فیلم بلافاصله پس از امضای قرارداد امی آدامز آغاز خواهد شد.

تایکا وایتیتیکارگردان فیلم Jojo Rabbit and Thor: Love and Thunder کارگردان فیلم Klara and the Sun است. دیوید هیمن با تایکا وایتیتی و گرت باش آنها به عنوان تهیه کننده پروژه کار می کنند. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است کازوئو ایشی گورو ساخته خواهد شد.

رمان کازوئو ایشی گورو ماجراهای یک دختر روباتی به نام کلارا را دنبال می کند که برای جلوگیری از تنهایی عاطفی در بین نوجوانان خلق شده است. این داستان توضیح می دهد که چگونه کلارا سعی می کند یک خانواده انسانی را از غم و اندوه رها کند. کازوئو ایشی گورو، نویسنده برنده جایزه نوبل، تهیه کننده اجرایی فیلم Klara and the Sun است. الیزابت گابلر و آیسلین دانستر 3000 Pictures به نمایندگی از این شرکت بر این پروژه نظارت خواهد کرد.

بازیگر زن چهارشنبه، جنا اورتگا در نقش Klara در Klara and the Sun بازی می کند. در حالی که امی آدامز برای بازی در نقش مادر جوزی مذاکره می کند. این بازیگر که تا به حال نامزد دریافت 6 جایزه اسکار شده است، در فیلم های مطرح بسیاری مانند ورود، او، اگر می توانی مرا بگیر، طلسم شده و آمریکایی هاستل ایفای نقش کرده است. آمریکایی).

بخوانید  بهترین بازی های Steam Deck برای بازی در حال حاضر