استودیوی توسعه Until Dawn با موسسان خود خداحافظی کرد


Supremsio Games سازنده بازی های Until Dawn و The Quarry از جدایی موسسان این استودیو پس از 15 سال فعالیت خبر داد.

در جدیدترین اخبار مطلع شدیم که استودیو Supremacy Games سازنده بازی های ترسناک روایی Until Dawn و The Quarry از هم جدا شده است. گودال و جو ساموئلز تایید شد این دو بنیانگذار Supremsive Games حدود 15 سال در حال توسعه پروژه های مختلف بودند و اکنون استودیو با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی با آنها خداحافظی کرد.

Supermassive Games گفت: «پس از 15 سال باورنکردنی، ما با بنیانگذاران خود خداحافظی می کنیم. پیت و جو، از شما برای ساخت بازی هایی با داستان های عالی متشکریم و ما به این کار ادامه خواهیم داد. میراث شما در Supremacy Games زنده خواهد ماند. همه ما برای شما آرزوی موفقیت در تلاش های آینده خود را داریم. »

پیت ساموئلز سپس دلایل خود را برای ترک Supremacy Games توضیح داد و گفت که این تصمیم به دلیل مشکلات سلامتی گرفته شده است. ساموئلز توضیح داد: “پس از بیش از 15 سال به عنوان مدیرعامل Supremacy Games، تصمیم بسیار دشواری را گرفتم که استعفا بدهم و شغلم را ترک کنم. تصمیم من کاملاً به موضوع سلامتی مربوط می شود و من آن را ساده نگرفتم.

من به همه چیزهایی که جو ساموئل و من در طول سال‌ها در بازی‌های Supremacy ساخته‌ایم و افتخارات و دستاوردهای باورنکردنی که برای تیم به دست آورده‌ایم، افتخار می‌کنم و همیشه خواهم بود. من در مورد آینده استودیو تحت چنین رهبر با استعدادی هیجان زده هستم. رابرت هریسون Supremsio Games را در مراحل بعدی ماجراجویی فوق العاده خود هدایت خواهد کرد.

بخوانید  پوسترهای جدید فیلم Dune 2 با تمرکز بر شخصیت ها منتشر شد

سونی در رویداد اخیر خود تایید کرد که نسخه بازسازی شده از بازی ترسناک Until Dawn امسال برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر