پوسترهای جدید فیلم Dune 2 با تمرکز بر شخصیت ها منتشر شد


برادران وارنر پوسترهای جدید فیلم Dune Part 2 را منتشر کرده است که بر روی شخصیت های فیلم تمرکز دارد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از دنباله فیلم Dune منتشر شد. اگرچه بسیاری از طرفداران Dune از اینکه تریلر جدیدی از فیلم در CCXP منتشر نشد، ناامید شدند، برادران وارنر. پوسترهای جدید Dune Part 2 را با تمرکز بر شخصیت های فیلم به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، 10 دقیقه اول فیلم Dune 2 به طور انحصاری برای حاضران در پنل نمایش داده شد و پوسترهای جدید آن فیلم را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، زندایا، خاویر باردم، استلان اسکاشگارد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک کینلی هندرسون، فلورانس پوگ، کریستوفر واکن، لئا سیدوکس، آستین باتلر تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوباز جمله بازیگران حاضر در فیلم Dune Part 2 و ایفای نقش هستند. دنی ویلنوو وظیفه ساخت فیلم Dune، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Dune 2 بازگشت که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث آنها به ویلنوو کمک کردند تا فیلمنامه این فیلم را بنویسد.

فیلم Dune که همزمان در سینماها و HBO Max اکران شد، کار خود را با افتتاحیه 41 میلیون دلار آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از 4400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد که شامل 1108 میلیون دلار در شمال می شود. آمریکا و بیش از 292.3 در باکس آفیس بین المللی. فیلم Dune نامزد 9 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و در نهایت برنده 6 جایزه اسکار شد.

بخوانید  بتمن همچنان در فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League شما را تماشا می کند

فیلم The Dune Part 2 برای اکران در تاریخ 1 مارس 2024 (11 مارس 1402) برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر