بتمن همچنان در فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League شما را تماشا می کند



بازیکنان قبلاً یک تخم مرغ سرگرم کننده عید پاک را در Rocksteady's Suicide Squad: Kill the Justice League که حول محور شوالیه تاریکی می چرخد، کشف کرده اند.

مانند GameSpot حساب رسمی TikTok اشاره کرد، بازیکنان متوجه خواهند شد که هر زمان که در خیابان های متروپلیس قدم می زنند، یک شرور بتمن همیشه آنجاست تا مراقب آنها باشد. پس از مدتی انبوهی از خفاش ها او را احاطه کرده و ناپدید می شود.

در ویدئو، تام کاسول، از GameSpot، فیلمی از کیپ صلیبی که به طرز تهدیدآمیزی بالای مجسمه Wonder Woman ایستاده به اشتراک می گذارد. به محض اینکه متوجه او می شود، بتمن ناپدید می شود.

Suicide Squad: Kill the Justice League آخرین باری بود که کسی از بتمن کوین کانروی فقید شنید. اما اکنون گزارش شده است که کانروی قبل از مرگش دو نقش دیگر را ضبط کرده است. طرفداران می توانند دوباره او را در انیمیشن DC Crisis On Infinite Earths: Part 3 بشنوند. در حال حاضر، مشخص نیست که Crisis On Infinite Earths: Parts 2 و 3 چه زمانی منتشر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Suicide Squad: Kill the Justice League، داستان ما را بررسی کنید که چرا Rocksteady به بازیکنان نسخه Deluxe ارز درون بازی ارائه می دهد و داستان ما را در مورد اتفاقات بعد از Batman: Arkham Knight، طبق گفته Suicide Squad، بررسی کنید.



تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (03-07 مارس) - راهنمای مکان‌های Destiny 2 Exotics و Xur