ژور امروز کجاست؟ (03-07 مارس) – راهنمای مکان‌های Destiny 2 Exotics و Xur

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در منطقه انتقال Winding Cove تخم ریزی کنید، سپس گنجشک خود را سوار کنید و به شمال بروید. از راهروی فروریخته در سمت چپ بروید و به دنبال غاری در نزدیکی پیچ جاده بگردید. تونل را از میان صخره دنبال کنید تا به خط الراس بالاتری برسید که در آن کشتی سقوط کرده سقوط کرده است. در آنجا ژور را خواهید دید که منتظر شماست.

Xur هر آخر هفته در Destiny 2 حضور دارد و هر جمعه با بازنشانی روزانه در ساعت 9 صبح PT / 12 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع می شود. مکان دقیق آن همیشه هنگام ورود یک رمز و راز است، زیرا در نقشه ذکر نشده است، و برای بازیکنان تازه کار به راحتی می توان آن را از دست داد. با این حال، مکان‌هایی وجود دارد که او خانه‌اش را می‌سازد، از جمله منطقه Tower Hangar، در Nessus در قبر Watcher و در منطقه Winding Cove در EDZ.

این اولین آخر هفته از دوران Lightfall بازی Destiny 2 است، و در حالی که این هفته چیزهای زیادی در سندباکس علمی تخیلی تغییر کرده است، بازدید از دلال اسلحه بین کهکشانی مورد علاقه همه سنتی است که راه به جایی نمی برد. Xur معمولاً مجموعه‌ای از تجهیزات عجیب و غریب برای فروش و وسایل اضافی کلاس Legendary دارد که می‌توانید برای مجموعه خود خریداری کنید، معمولاً با قیمت بسیار مناسب. اینجا جایی است که می توانید Xur را در این آخر هفته پیدا کنید و Agent of the Nine چه چیزی برای فروش دارد.

بخوانید  لارنس اوفوارن از Witcher: Blood Origin با لباس مصنوعی خود اتاق را بالا برد

این هفته می‌توانید Xur را در بخش پیدا کنید EDZ، در یارو پیچ در پیچ. برای اسلحه خود، Xur پیشنهاد می دهد ترینیتی غول. شکارچیان می توانند برداشت کنند رادار بند انگشتی کلاه ایمنی؛ تایتان ها می توانند تصرف کنند سینتوسپس دستکش؛ و برای Warlocks، Xur این را دارد پنجه های اهامکارا دستکش

موقعیت ژور

شرحی ارائه نشده است