لارنس اوفوارن از Witcher: Blood Origin با لباس مصنوعی خود اتاق را بالا برد



انتشار کریسمس Witcher: Blood Origin توسط نتفلیکس شاهد خلق اولین ویچر خواهد بود. و در حالی که شخصیت هایی مانند گرالت در نهایت به موجوداتی تبدیل می شوند که جادو و انسانیت را در هم می آمیزند، اولین ویچر کمی متفاوت به نظر می رسید.

هشدار: مصاحبه زیر حاوی چند اسپویل برای پایان بازی The Witcher: Blood Origin است.

در حال پخش: Witcher: Blood Origin – با Èile، The Fighting Bard آشنا شوید

شخصیت لارنس اوفوارن بازیگر، فیال، یک جنگجوی قدرتمند است که در نهایت در قسمت های پایانی فصل، ردای اولین ویچر را بر تن می کند. با این حال، او مجبور شد برای این دگرگونی لباس مصنوعی بزرگ بپوشد. اوفوارین به GameSpot گفت: “این سخت بود.” و وقتی مجبورید چند ساعت روی صندلی خود را روی پروتز بیندازید، هرگز آسان نیست، اما منظورم این است که بخشی از بسته بندی است. اتفاقی که می افتاد این بود که حدود ساعت 2 و 2:15 بامداد از آپارتمانی که در آن اقامت داشتم بیرون می آمدم و بعد از آن به معنای واقعی کلمه حوالی ساعت 10 شب بیرونم می کردند زیرا وقتی آن را می پوشید باید تمام روز را بچرخانید و سپس باید این کار را انجام دهید. همه چیز را بردارید و مانند آرایشگر من، والنتین، او باید قبل از من آنجا می بود، بنابراین نمی توانم شکایت کنم. او سخت ترین کار را داشت. این فقط بخشی از کار بود.”

کار تمام روز با استفاده از پروتز برای اوفوارین شناخته شده بود، اما چیزی که معلوم نبود این بود که او پس از تمام روز کار چگونه بوی می داد. O’Fuarain توضیح داد: “فکر می کنم برای من غذای آماده بو بود.” “کت و شلواری که در پایان مجبور شدم بپوشم – بوی بدی می داد. و فکر می کنم این تا حدی به دلیل عرق کردن من در آن بود و تا حدودی به دلیل موادی که از آن ساخته شده بود. اما روزهای بسیار تنهایی وجود داشت زیرا من داشتم کمی حلقه تنهایی در اطراف من وجود دارد، زیرا بیشتر گروه و بازیگران بسیار دور مانده بودند.”

بخوانید  تاخیر در انتشار Marvel's The Marvels با انتشار اولین پوستر

اگرچه ممکن است در آن روزها احساس تنهایی می‌کرد، اما اوفوارن گفت که از پوشیدن این لباس لذت می‌برد و احساس “خنگ” می‌کرد.

Witcher: Blood Origin در حال حاضر در نتفلیکس در دسترس است. این نمایش چهار قسمتی 1200 سال قبل از وقایع سریال The Witcher می گذرد – و Blood Origin منجر به خلق اولین ویچر می شود. در این سریال O’Fuarain، Sophia Brown، Zach Wyatt، Michelle Yeoh و Nathaniel Curtis ایفای نقش می کنند. همچنین فرانچسکا میلز به عنوان یک جنگجو با چکش جنگی خودش که اکنون در اتاق خوابش نشسته است، و معرفی شخصیت جدیدی که توسط مینی درایور بازی می شود، نمایش داده می شود.

این سریال توسط لورن هیسیرش و دکلن دی بارا نوشته و تهیه شده است که هر دو به ترتیب به عنوان مجری برنامه و نویسنده روی The Witcher کار کرده اند. این سریال بر اساس رمان های آندری ساپکوفسکی ساخته شده است که از Blood Origin بسیار حمایت می کرد.

علاوه بر سری جدید Witcher و فصل 3 در horizon، بازسازی اولین بازی Witcher در Unreal Engine 5 در راه است و جهان باز خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر