فیلم Black Panther 2 قرار بود داستانی در مورد روابط پدر و پسر باشد


رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther: Wakanda Forever فاش کرد که در نسخه اول فیلمنامه، این فیلم قرار بود داستان پدر و پسری را دنبال کند.

Black Panther: Wakanda Forever در ماه نوامبر اکران شد و بیش از 801.1 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. همچنین Black Panther 2 قرار است در سال 2023 برای دیزنی پلاس منتشر شود و اکنون در جدیدترین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلمنامه اولیه Black Panther 2 منتشر شد. پس از مرگ چادویک بوزمن بازیگر Black Panther، رایان کوگلر، کارگردان و فیلمنامه نویس Black Panther: Wakanda Forever مجبور شد فیلمنامه این فیلم را بازنویسی کند.

کوگلر اکنون در مصاحبه ای با نیویورک تایمز فاش کرده است که پلنگ سیاه 2 قرار بود بر داستان پدر و پسری تمرکز کند که در آن تی چالا سعی می کند پسرش را بهتر بشناسد. فیلم قرار بود با یک سکانس انیمیشن شروع شود که در آن پسر تی چالا در همان زمان پس از فیلمبرداری تانوس و بین رویدادهای Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame به دنیا می آید و سپس از وجود پدرش آگاه می شود. همچنین، ناکیا، معشوق T’Challa در طول 5 سال Blipped، دوباره ازدواج کرد.

لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا و لتیسیا رایت در نقش شوری وارد صحنه مبارزه در پلنگ سیاه می شوند.

پس از سکانس آغازین، وقایع فیلم Black Panther: Wakanda Forever سه سال بعد ادامه می یابد و شاهد نوعی تعطیلات مدرسه هستیم که در آن T’Challa و پسرش سفری آیینی را برای آشنایی بیشتر با یکدیگر آغاز می کنند. البته دنباله پلنگ سیاه همچنان قرار بود وقایع نسخه نهایی فیلم مانند چالش با آمریکا و حضور تالوکان در واکاندا را نشان دهد. با این حال، در نسخه اصلی، فیلم قرار بود از دیدگاه پسر T’Challa باشد.

بخوانید  ریمیک دد اسپیس در لیست بازی‌ های جدید گیم پس اکتبر ۲۰۲۳

دنباله این فیلم صحنه پس از پایان فیلم Black Panther: Wakanda Forever را نشان می دهد. در هر صورت مرگ چادویک بوزمن تغییرات قابل توجهی در سناریوی فیلم Black Panther 2 ایجاد کرد اما در صحنه پس از پایان فیلم شاهد حضور پسر T’Challa هستیم که احتمالا نقش مهم تری را بازی خواهد کرد. نقش مهم در آینده پایان اسپویلر لتیسیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تانوک هوئرتا، ​​آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و مایکل کول آنها از جمله بازیگران حاضر در فیلم Black Panther: Wakanda Forever هستند و به ایفای نقش پرداختند.