تاخیر در انتشار Marvel’s The Marvels با انتشار اولین پوستر

استودیو مارول اولین پوستر فیلم The Marvels را منتشر کرده است که به پاییز سال آینده موکول شده است.

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تئونا پاریس مثل مونیکا رمبو، ایمان والانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، زویی اشتون و پارک سئو جون، از جمله بازیگران حاضر در فیلم Les Merveilles هستند و به ایفای نقش پرداختند. شایعات بازگشت نیز وجود دارد قانون جود او را در نقش جان رگ می شنویم. نیا داکوستاکارگردان آثاری مانند Little Woods و Candyman، The Marvels را بر اساس فیلمنامه ای ساخته است مگان مک دانلنویسنده مجموعه WandaVision بود.

اولین پوستر فیلم Les Merveilles

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار بازی The Marvels دوباره تغییر کرد. استودیو مارول امروز رسما تایید کرد که کاپیتان مارول 2 دیگر برای اکران در تابستان 2023 برنامه ریزی نشده است و به پاییز سال آینده موکول شده است. بدین ترتیب فیلم Les Merveilles به جای اکران در تاریخ 28 ژوئیه 2023 (6 اوت 1402) اکنون با حدود 3 ماه تاخیر در 10 نوامبر 2023 (19 نوامبر 1402) روی پرده سینماها اکران می شود.

روزاریو داوسون، تیفانی هادیش، کیت استنفیلد، اوون ویلسون، دنی دویتو، جرد لتو، جیمی لی کرتیس، چیس دیلون، وینونا رایدر، دن لوی و حسن مینهاج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم عمارت جن زده به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاستین سیمین فیلم عمارت متروکه را بر اساس فیلمنامه ای از کتی دیپولد کارگردانی کرد.

دنباله کاپیتان مارول قرار است یک هفته بعد از Dune: Part Two و یک هفته قبل از The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes and Trolls 3 اکران شود. علاوه بر این، والت دیزنی تصمیم گرفته است که فیلم Haunted Mansion را در 28 ژوئیه 2023 اکران کند. (6 اوت 1402) به جای The Marvels. علاوه بر این، اولین پوستر رسمی فیلم The Marvels با حضور کاپیتان مارول، مونیکا رمبو و خانم مارول منتشر شده است که در زیر مشاهده می کنید:

بخوانید  توسعه دهندگان برنامه ای برای انتشار Diablo 4 در Game Pass ندارند