توسعه دهندگان برنامه ای برای انتشار Diablo 4 در Game Pass ندارند

پاسخ راد فرگوسن پس از آن منتشر شد که مایکروسافت در خرید Activision-Blizzard با مشکل مواجه شد. اگرچه بیشتر موانع بر سر خرید اکتیویژن-بلیزارد توسط ردموندی ها به دلیل سری بازی های Call of Duty ایجاد شد، اما تا زمانی که خرید کامل نشده باشد، تحقق برنامه هایی مانند تغییر به سرویس Game Pass بعید به نظر می رسد. . به هر حال مثل همیشه طرفداران باید منتظر زمان بیشتری باشند تا اطلاعات کاملی در این زمینه منتشر شود.

راد فرگوسن، مدیر کل دیابلو، ضمن دعوت از بازیکنان برای بررسی نسخه بتای Diablo 4 تایید کرد که هیچ برنامه‌ای برای انتشار بازی در Game Pass وجود ندارد.

در آستانه انتشار نسخه بتای Diablo 4، هیجان در بین طرفداران Diablo افزایش یافته است. نسخه بتای Diablo 4 از 4 تا 6 آوریل (24 تا 26 مارس) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و پیش خریداران می توانند آن را تجربه کنند. کمی زودتر در 26-28 مارس (17-19 مارس). با این حال یک سوال مدت هاست که بازیکنان را آزار می دهد و آن اینکه آیا این بازی در روز انتشار در اختیار کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت؟

راد فرگوسنمدیر عامل دیابلو در توییت جدیدی که بازیکنان را تشویق می کند تا نسخه بتای Diablo 4 را بررسی کنند، تایید کرد که “هیچ برنامه ای برای انتشار بازی در GamePass وجود ندارد.” البته، امکان تغییر آن در آینده وجود دارد، اما کسانی که امیدوارند بازی Diablo 4 را در ماه ژوئن بررسی کنند، باید ادامه دهند و یک نسخه از بازی را انتخاب کنند.

بخوانید  سونی از ویژگی Community Game Help برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد
بازی Diablo 4 برای کاربران Xbox One، Xbox Series X در تاریخ 16 ژوئن 1402 (6 ژوئن 2023) در دسترس است. ایکس‌باکس سری اس، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی شامل خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر