اعلام زمان دانلود Diablo 4 Beta

بلیزارد اینترتینمنت اعلام کرده است که بازیکنان دقیقا چه زمانی می توانند نسخه بتای Diablo 4 را دانلود کنند.

Diablo 4 Public Beta برای Xbox One، Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC عرضه خواهند شد. در این نسخه می توانید پیش درآمد و اکت 1 را کشف کنید که شامل اولین منطقه بازی به نام Fractured Peaks است. بازیکنان در این نسخه فقط می توانند به سطح 25 برسند، اما تا پایان زمان مشخص شده می توانند به بازی ادامه دهند. امکان تجربه بازی با 5 کلاس در نسخه بتا وجود دارد.

بازی Diablo 4 16 ژوئن 1402 (6 ژوئن 2023) در دسترس برای کاربران پلتفرم پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC گنجانده شده است. بلیزارد اینترتینمنت هنوز هیچ برنامه ای برای عرضه Diablo 4 در سرویس Game Pass مایکروسافت ندارد.

با توجه به اینکه نسخه بتای Diablo 4 این هفته آغاز می شود، بلیزارد بخش راهنمای این نسخه را به روز کرده است تا برنامه دانلود آن را آشکار کند. دارندگان دسترسی زودهنگام می توانند نسخه بتا را در ساعت 19:30 روز چهارشنبه 24 مارس به وقت ایران دانلود کنند. در حالی که سایر بازیکنان باید یک هفته دیگر منتظر بمانند. دانلود بتای عمومی از ساعت 19:30 روز چهارشنبه 2 فروردین 1402 به وقت ایران برای سایر کاربران در دسترس خواهد بود.

دارندگان دسترسی اولیه دیگر نیازی به دانلود مجدد برای لذت بردن از نسخه بتا عمومی نخواهند داشت. کاربران رایانه شخصی باید کلاینت Battle.net را باز کنند و Diablo 4 را در صفحه All Games جستجو کنند. سپس باید روی دکمه Install کلیک کنید و پس از شروع نسخه بتا بازی را شروع کنید. کاربران ایکس باکس و پلی استیشن کار بسیار ساده تری پیش روی خود دارند و فقط باید نسخه Open Beta را در فروشگاه جستجو کرده و آن را دانلود کنند.

بخوانید  Dozens Of Nintendo Switch-Exclusive Games Are On Sale For Black Friday 2023
تحریریه مجله بازی یک گیمر