فصل دوم سریال The Last of Us تمام اتفاقات نسخه دوم بازی را پوشش نمی دهد

کریگ مازن و نیل دراکمنگردانندگان سریال The Last of Us اخیرا در مصاحبه ای با رسانه GQ تایید کردند که داستان دومین بازی این مجموعه طی چندین فصل روایت می شود. وقتی از کریگ مازن خواسته شد که کل رویدادهای The Last of Us Part II در فصل 2 را پوشش دهد، پاسخ داد: “نه، مطلقاً نه.” نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان دو بازی Last of Ace افزود:[اقتباس تلویزیونی نسخه دوم مجموعه] بیش از یک فصل خواهد بود.”

اگرچه در حال حاضر فرض بر این است که برای پوشش رویدادهای The Last of Us 2 به 2 فصل نیاز است، اما این موضوع به طور رسمی توسط نیل دراکمن و کریگ مازن تایید نشده است. کریگ مازن در مورد این موضوع گفت: “شما کاملا درک می کنید که ما نمی گوییم چند فصل برای این کار لازم است، اما در واقع بیش از یک فصل خواهد بود.”

کریگ مازن و نیل دراکمن تایید کردند که The Last of Us Part 2 در چندین فصل پخش خواهد شد.

نیل دراکمن ادامه داد که فصل دوم نیز مانند فصل اول تغییراتی خواهد داشت و یک اقتباس ساده نخواهد بود: «تغییرات [فصل دوم] و گفتن داستان در قالبی دیگر چیزی است که من را بسیار هیجان زده می کند. فکر می کنم هیجان انگیز است. زیرا به همان احساساتی که در بازی تجربه کردید به روشی جدید ضربه می زند.” هنوز مشخص نیست فصل دوم The Last of Us چه زمانی منتشر می شود و تولید هنوز شروع نشده است.

فصل اول The Last of Us با اپیزود 9 با عنوان Look for the Light به پایان رسید و اکنون همه نگاه ها به وضوح به فصل دوم است که به طور رسمی برای تولید در ژانویه 2023 چراغ سبز روشن شد. اگرچه فصل اول سریال Last of Ace به این موضوع اشاره کرد. کل داستان بازی اول این مجموعه است، اما در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، مشخص شد که فصل دوم تمام اتفاقات نسخه دوم را پوشش نمی دهد.

بخوانید  بازیگر متال گیر سالید قول داده اخبار بیشتری را در هفته های آینده منتشر کند