اولین تصاویر از لئوناردو دی کاپریو در فیلم جدید پل توماس اندرسون منتشر شد


اولین عکس های پشت صحنه فیلم جدید پل توماس اندرسون به تازگی فاش شده است که در آن لئوناردو دی کاپریو را از منظری متفاوت می بینیم.

مدتی از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم جدید پل توماس اندرسون در کالیفرنیا می گذرد و اکنون اخیرا اخبار سینما و تلویزیوناولین تصاویر از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است. به تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم بدون عنوان جدید پل توماس اندرسون منتشر شده است که در آن لئوناردو دی کاپریو با پیراهن چهارخانه و کلاه بر سر در کنار عینک آفتابی و سبیل دیده می شود. . دی کاپریو در عکسی در کنار اندرسون دیده می شود که در ادامه می توانید آن عکس ها را ببینید:

پل توماس اندرسون قرار است کارگردانی و نگارش فیلمنامه این فیلم بدون عنوان را بر عهده بگیرد و گفته می شود این فیلم تجاری ترین فیلم پل توماس اندرسون تا به امروز است و اتفاقات آن در دنیای معاصر می گذرد. همچنین گفته می شود بودجه این فیلم حدود 100 میلیون دلار خواهد بود اما برادران وارنر هنوز تاریخ اکران این فیلم را اعلام نکرده اند. پل توماس اندرسون ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده است، اما هنوز موفق به دریافت این جایزه نشده است.

پل توماس اندرسون بیشتر برای کارگردانی شب های بوگی، مگنولیا، خون خواهد بود، ارباب، رذیله ذاتی، نخ شبح و پیتزای شیرین بیان شناخته شده است. فیلم جدید اندرسون قرار است در سال 2025 اکران شود، علاوه بر دی کاپریو، از دیگر بازیگران این فیلم می توان به شان پن و رجینا هال اشاره کرد.

بخوانید  معرفی مستند Rolling Thunder Revue | روایت پادشاه سینما از پادشاه موسیقی
تحریریه مجله بازی یک گیمر