نسخه PC Bloodborne در دست ساخت بود


به نظر می رسد که نسخه PC و PlayStation 5 Bloodborne چند سال پیش تولید می شد، اما توسعه آن احتمالا متوقف شده است.

سال هاست که گزارش های مختلفی در مورد نسخه دوم Bloodborne و نسخه ریمستر/ریمیک این بازی منتشر شده است.این بازی تحسین شده از FromSoftware در سال 2015 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و یکی از بهترین بازی های اخیر محسوب می شود. نسل. با توجه به اینکه سونی تصمیم گرفت بازی Demon's Souls را در نسل نهم بازسازی کند متوجه شدم، طرفداران منتظر انتشار هستند آنها یک ریمستر یا بازسازی Bloodborne برای پلی استیشن 5 و حتی کامپیوتر داشتند.

عمران خان ادعا می کند که نسخه PC و PS5 Bloodborne زمانی در حال توسعه بوده است

اخیراً یکی از کاربران در فروم ResetEra ادعا کرد که نسخه رایانه شخصی Dreams برای مدتی در دست ساخت بوده است، اما توسعه دهندگان این پروژه را به دلایل نامعلومی لغو کردند. عمران خانروزنامه‌نگار سابق رسانه‌های معتبری مانند Game Informer و Fanbyte در بخش نظرات این پست اعلام کرد که در مقطعی نسخه‌های PC و PlayStation 5 Bloodborne نیز در حال توسعه بودند.

یک لحظه قبل دیوید جفریخالق بازی God of War نیز سال گذشته از ساخت ریمستر بازی Bloodborne خبر داد مراحل ساخت و ساز را طی می کرد. عمران خان می گوید در این چند سال اطلاعات بیشتری در مورد نسخه پی سی و پلی استیشن 5 بازی Bloodborne موفق نشد. بنابراین امکان لغو این پروژه وجود دارد.

مدتی پیش اسنادی از Insomniac Games به بیرون درز کرد که نشان می داد بیش از 6.7 میلیون نسخه از Bloodborne فروخته شده است. ظاهرا این بازی از نظر تجاری انتظارات سونی را برآورده نکرده است. بنابراین او برای ساخت نسخه بازسازی شده یا دنباله آن چراغ سبز نشان نداد. با این حال، FromSoftware در سال های اخیر به لطف بازی هایی مانند Elden Ring محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، بنابراین انتشار یک ریمستر از آثار قبلی این استودیو می تواند در کار باشد.

بخوانید  اشاره‌ی غیرمستقیم به ساخت دنباله بازی Helldivers در تیزری بامزه

چندی پیش سونی نسخه پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی بازی Until Dawm را که توسط استودیو Supremacy Games در سال 2015 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد رونمایی کرد.همچنین شایعاتی در مورد نسخه ریمستر شده Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن 5 منتشر شده است. آینده نزدیک.

تحریریه مجله بازی یک گیمر