نیل دراکمن داستان لو رفتن The Last of Us Part 2 را روایت می کند


نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part 2 او اخیرا در مورد اطلاعات و تصاویر لو رفته از این بازی صحبت کرده است.

نیل دراکمن او برای بازی The Last of Us Part 2 ایده های داستانی پرمخاطره ای داشت که پس از انتشار این اثر جنجال زیادی به پا کرد. همه چیز خیلی خوب پیش می رفت و طرح دنباله به دقت زیر نظر گرفته شد تا چیزی لو نرود. با این حال، در سال 2020 شیوع ویروس کووید-19 آغاز شد و استودیوی Naughty Dog مانند سایر توسعه دهندگان مجبور شد بازی را از راه دور توسعه دهد.

در همین حال چند ماه قبل از انتشار بازی The Last of Us Part 2 ناگهان در یک روز کات سین ها و ویدئوهای زیادی از این اثر در فضای مجازی به بیرون درز پیدا کرد که تقریبا تمام لحظات مهم داستان بازی را فاش کرد.این اتفاق آسیب های زیادی را به همراه داشت. به استودیوی Naughty Dog، زیرا نه تنها داستان بازی چند ماه قبل از انتشار فاش شد، بلکه بسیاری از افراد واکنش های بسیار منفی به این داستان داشتند و حتی بازی را تهدید به مرگ کردند.اعضای تیم. به دلیل برخی تصمیمات داستانی آنها انجام دادند

نیل دراکمن / نیل دراکمن

حال در مستند Grounded II که بر روی توسعه The Last of Us Part 2 تمرکز دارد، نیل دراکمن نویسنده و کارگردان این اثر در مورد لو رفتن این بازی صحبت کرد و در مستند توضیح داد که چگونه می خواهد اطمینان حاصل کند که افشاگر به هر طریق ممکن مجازات می شود و همچنین اظهار داشت که فردی که بازی را فاش کرده است یک مرد 20 ساله است که با پدر و مادرش در هلند زندگی می کند و کارمند استودیو ناتی داگ نبوده است.

بخوانید  طول فیلم مادام وب مشخص شد طولانی ترین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی

او راهی برای دسترسی به سرورهای Naughty Dog پیدا کرده بود و توانسته بود تصاویری از The Last of Us Part 2 به دست بیاورد. افشاگر The Last of Us Part 2 یکی از طرفداران این اثر است و حتی کمک به سازندگان بازی را نیز در نظر گرفت. این کار. او به Naughty Dog گفت که معتقد است تیم Naughty Dog تحت فشار زیادی برای توسعه The Last of Us Part 2 پس از تاخیر ناشی از همه‌گیری Covid-19 قرار دارد.

بنابراین تصمیم گرفت برای رهایی از فشار ناتی داگ، ویدیوهای بازی را در اینترنت منتشر کند. نیل دراکمن می گوید که برای او بسیار ناامید کننده بود، اما او متوجه شد که باید علیرغم آن به کار ادامه دهد و نگران این چیزها نباشد. بازی The Last of Us Part 2 بر روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل بازی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر