کارل ویترز بازیگر فیلم های راکی ​​و سریال ماندلوریان درگذشت


کارل ویترز، فوتبالیست و بازیگر سرشناس سابق سینما و تلویزیون در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونبا خبر شدیم کارل ویترز بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و بازیگر فیلم راکی ​​درگذشت. ددلاین گزارش داد که او 76 سال داشت و پنجشنبه گذشته درگذشت. ویترز ابتدا به عنوان بازیکن فوتبال آمریکایی از سال 1970 تا 1973 برای تیم های Oakland Raiders و BC Lions بازی کرد و سپس در سال 1973 حرفه بازیگری خود را آغاز کرد.

خانواده ویترز در بیانیه ای اعلام کردند: «ما عمیقاً با تأسف خبر درگذشت کارل ویترز را اعلام می کنیم. روز پنجشنبه 12 بهمن 1393 (12 بهمن 1402) در خواب با آرامش درگذشت. کارل یک انسان استثنایی بود و زندگی فوق العاده ای داشت. آثار پاک نشدنی او با حضور در سینما، تلویزیون، هنر و ورزش در جهان و نسل های مختلف شناخته می شود. او یک برادر، پدر، پدربزرگ، شریک و دوست عزیز بود.

کارل ویترز بیشتر به خاطر بازی در نقش آپولو کرید در هر چهار قسمت از فیلم راکی ​​و همچنین سابقه حضور در آثار دیگری مانند فیلم Predator، فیلم اکشن جکسون، فیلم طوفان اسمیت، فیلم شاد، شناخته شده است. . ما گیلمور، انیمیشن Toy Story 4، سریال Fortune Dane، سریال Street Justice، سری In the Heat of the Night، سری Colony و Chicago Justice را می شناسیم.

ویترز در سال‌های اخیر بیشتر به خاطر بازی در نقش گریف کارگا در سریال ماندالوریان شناخته می‌شود که دو قسمت را کارگردانی کرد و نامزد دریافت جایزه امی نیز شد. ویترز همچنین در فیلم های Mercenaries: Playground of Destruction، Mortal Kombat X در نقش جکس بریگز و The Artful Escape صداپیشگی کرده است.

بخوانید  کلیپ برنامه تلویزیونی Fallout نشان می دهد که لوسی در حال رویارویی با غول است
تحریریه مجله بازی یک گیمر