کلیپ برنامه تلویزیونی Fallout نشان می دهد که لوسی در حال رویارویی با غول است

اقتباس بزرگ بعدی از بازی های ویدیویی، مجموعه تلویزیونی فال اوت Prime Video است و اکنون یک کلیپ جدید از راه رسیده است. این صحنه لوسی (الا پورنل) را نشان می دهد که لحظات پرتنشی با غول (والتون گوگینز) دارد و او به کمک نیاز دارد. و آیا نمی دانید، اما یکی از برادران فولاد، ماکسیموس (آرون موتن)، درست به موقع می رسد تا به لوسی کمک کند تا از مشکل خلاص شود.

سریال Fallout 200 سال پس از وقایع یک آخرالزمان هسته‌ای، با لوسی و دیگران از Vault 33 بیرون می‌آید و وارد دنیای جدید ترسناکی می‌شود. این ساکنان طاق “از کشف یک جهان فوق العاده پیچیده، شادی آور و بسیار خشن که در انتظار آنهاست، شوکه شده اند.”

مویسس آریاس، کایل مک لاکلان، ساریتا چودوری، مایکل امرسون، لزلی اوگامز، فرانسیس ترنر، دیو رجیستر، زک چری، جانی پمبرتون، رودریگو لوزی، آنابل اوهاگان و زلیا مندز جونز نیز در مجموعه Fallout حضور دارند.

جاناتان نولان و لیزا جوی از Westworld، برنامه تلویزیونی Fallout را با بنر Kilter Films خود ایجاد کردند و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کنند. نولان، یکی از طرفداران بزرگ Fallout، سه قسمت اول را کارگردانی کرد. مجریان برنامه و تهیه کنندگان اجرایی ژنو رابرتسون-دورت و گراهام واگنر هستند. در سمت بازی، تاد هاوارد و جیمز آلتمن از بتسدا نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کنند.

سریال Fallout در تاریخ 11 آوریل در پرایم ویدیو پخش خواهد شد و همه قسمت ها همزمان منتشر خواهند شد. هاوارد گفت که به رانندگان برنامه اطلاع داده است که از موضوعات خاصی که ممکن است در Fallout 5 آینده به نمایش درآیند اجتناب کنند.

بخوانید  تریلر Marvel's Spider-Man 2 با بازی Kraven The Hunter، Symbiote Spider-Man

تحریریه مجله بازی یک گیمر