بهترین بازی های Steam Deck برای بازی در حال حاضر

حتی می توانید فروشگاه Epic Games را در Steam Deck نصب کنید تا کتابخانه خود را حتی بیشتر گسترش دهید. در بیشتر موارد، طبق تجربه ما، این بازی‌ها دقیقاً مانند رایانه‌های شخصی خانگی شما کار می‌کنند، که با توجه به اینکه Epic چند بار بازی‌های رایگان را روی پلتفرم خود ارائه می‌کند، عالی است. اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از اسباب‌بازی جدید خود ببرید، فهرست ما از بهترین لوازم جانبی Steam Deck را بررسی کنید. با افزایش لیست بازی های سازگار با Steam Deck، این لیست نیز افزایش خواهد یافت. برای دریافت توصیه‌هایی در مورد بهترین بازی‌ها برای بازی در Steam Deck، مرتباً سر بزنید.

ما چند ده تا از بهترین بازی‌ها را برای بازی در Steam Deck گردآوری کرده‌ایم، از جمله بازی‌های AAA، Indies زیر رادار و هر چیز دیگری. در بیشتر موارد، این بازی‌ها قبلاً توسط Valve به عنوان «Deck Verified» اعلام شده‌اند، به این معنی که بدون هیچ گونه هشداری کاملاً پشتیبانی می‌شوند. با این حال، ما شخصاً همه بازی‌های این فهرست را آزمایش کرده‌ایم، بنابراین حتی در مواردی که چیزهایی با ستاره همراه هستند، مانند نیاز به استفاده لحظه‌ای از صفحه نمایش لمسی برای اتصال به Xbox در یک مثال، متوجه می‌شویم که خود بازی‌ها بیشتر از بازی‌های کوچک هستند. سکسکه و همچنان آنها را بر این اساس توصیه می کنیم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.