تریلر جدیدی از بازی چند نفره لغو شده Spider-Man فاش شد

دومین تریلر لو رفته از بازی چند نفره لغو شده Spider-Man: The Great Web توانایی بازی در ارائه یک تجربه ابرقهرمانی جذاب را نشان می دهد.

Spider-Man: The Great Multiplayer Web Game برای اولین بار در سال 2023 و اطلاعاتی که از استودیو Insomniac به بیرون درز کرد. طبیعتاً این بازی قبل از اینکه فرصتی برای شروع توسعه پیدا کند توسط استودیوی سازنده کنسل شد. با این حال، اخیراً تریلر بازی فاش شده است که به نظر می‌رسد پتانسیل بالایی برای تجربه دارد Co-op دارای ابرقهرمانان بود. اکنون ویدیوی دیگری از این پروژه فاش شده است که مبارزات مرد عنکبوتی را در شرایط آشفته نیویورک نشان می دهد.

در زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

از زمان هک استودیو Insomniac در سال 2023، بسیاری از برنامه های آینده تیم مانند Spider-Man 3 تغییر کرده است. و ولورین مارول قبل از ارائه رسمی به صورت آنلاین فاش شد. حالا بعد از گذشت چند ماه، به نظر می رسد که این اطلاعات هنوز از بین نرفته است. تریلر اخیر از Spider-Man: The Great Web در اسناد لو رفته تیم دیده شد و اکنون در کمتر از 24 ساعت، دومین ویدیوی بازی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد با وجود لغو انتشار، بازی می توانست پتانسیل زیادی داشته باشد. عملیات توسعه

با توجه به اینکه Helldivers 2 پتانسیل بالایی برای بازی‌های PlayStation Live نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد سونی می‌توانست کار بهتری با بازی چند نفره Spider-Man انجام دهد. او همچنین یک پدیده بزرگ دیگر برای خودش دارد. در میان اطلاعات فاش شده توسط Insomniac، می توانید خبر لغو توسعه بازی چند نفره Spider-Man را نیز مشاهده کنید. طبیعتا در آن زمان هیچ تصویری از این بازی منتشر نشده بود.

بخوانید  راهنمای پیش‌سفارش Final Fantasy 7 Rebirth – تا زمانی که هنوز می‌توانید پاداش‌های منحصر به فرد خرده‌فروش را دریافت کنید

این در حالی است که هر دو کلیپ نشان می دهد که بازی در وضعیت نسبتاً آماده و کم نقص بوده است. گفته می شود که این ویدئوها ممکن است صرفا برای معرفی بازی ساخته شده باشند، اما با توجه به جزئیاتی که در گیم پلی بازی مشاهده می شود، برخی معتقدند که به نظر می رسد بازی کنسل شده Insomniac در پایان مراحل توسعه یا به اصطلاح “طلایی” است. “. .

در این ویدیو دنیای خیالی Insomniac را با محیطی co-op می بینیم که مانند ویدیو اول از عناصر موجود بازی های Spider-Man استفاده کرده و فلسفه The Great Web را توضیح می دهد. گفته می شود این بازی قرار بود در دنیایی شبیه به GTA Online جریان داشته باشد ساخته شده است و سازندگان این تیم قصد معرفی شخصیت های منفی زیادی از جمله Sinister Six در این بازی سرویس زنده داشت. صداپیشگی این ویدیو را یوری لوینتال صداپیشه پیتر پارکر نیز انجام داده است.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر