هر دو Godzilla X Kong و Godzilla Minus One به شدت تحت تأثیر گربه ها بودند

اگرچه هر دو فیلم گودزیلا هستند، فیلم اخیر ژاپنی گودزیلا منهای یک و فیلم پرفروش هالیوود گودزیلا ایکس کنگ حال و هوای بسیار متفاوتی دارند. گودزیلا منهای وان نشخواری بسیار تاریک و غم انگیز در مورد آسیب های جنگ جهانی دوم است و گودزیلا ایکس کونگ بیشتر نمایشی محور است.

اما گودزیلا هر دو از رفتار گربه به عنوان تأثیری بر رفتارهای گوزیلا استفاده کردند.

وینگارد در جریان یک سخنرانی مطبوعاتی در مقر IMAX گفت: “با خود گودزیلا در این فیلم، خنده دار است، مثل اینکه یکی از بزرگترین تاثیرات من شیطنت گربه ام بود. او در بازی گودزیلا علیه کونگ، رفتارهای گودزیلا زیادی داشت.” ، جایی که آنها یک “اتاق جنگ” پر از چیزهای مربوط به فیلم و مرتبط با آن داشتند، با دیوارهایی که وینگارد آن را تابلوی دید خود برای Gozilla X Kong می نامید. “و چند هفته پیش با یامازاکی که گودزیلا منهای یک را ساخت یک گفتگوی عالی انجام دادم. و خوشحال شدم که متوجه شدم او نیز تاثیرات زیادی را در گربه‌اش می‌یابد. بنابراین من نمی‌دانم آن چیست.” در مورد گودزیلا است.اما به نوعی، در ذهن سازنده، حداقل در حال حاضر، ما از گربه هایمان الهام می گیریم.

آدام وینگارد کارگردان Godzilla x Kong در اتاق جنگ خود.  عکس ارائه شده توسط Warner Bros.
آدام وینگارد کارگردان Godzilla x Kong در اتاق جنگ خود. عکس ارائه شده توسط Warner Bros.

در گودزیلا معروف ترین بناهای تاریخی جهان.

وینگارد قبل از اشاره به عکسی از شیطنت که به دیوار آویزان کرده بود، گفت: «به معنای واقعی کلمه یک نما در فیلم وجود دارد که گودزیلا در کولوسئوم رومی در حال خمیدن است. “و، می دانید، این تصویر در کنار هم قرار گرفته است، از گربه من و لانه گربه اش الهام گرفته شده است. با گودزیلا، می دانید، شما همیشه سعی می کنید راه هایی برای قرار دادن او در مکان های نمادین آشنا پیدا کنید. و در این فیلم، از بردن آن در سراسر جهان بسیار لذت بردیم.”

بخوانید  SteamWorld Build – آیتم ها و راهنمای تجارت

گودزیلا ایکس کنگ با بازی ربکا هال، دن استیونز، برایان تایری هنری و کیلی هاتل از 29 مارس در سینماها اکران می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر