راهنمای خرید MLB The Show 24 – چگونه بازی را در این آخر هفته شروع کنیم

MLB The Show 24 اکنون برای کسانی که نسخه MVP، Digital Deluxe یا Negro-Leagues را خریداری می کنند در دسترس است. دسترسی زودهنگام امروز، 15 مارس، چهار روز قبل از عرضه نسخه استاندارد در 19 مارس آغاز شد. نسخه‌های گران‌تر نیز حاوی محتوای جایزه زیادی برای Diamond Dynasty هستند. و در مورد نسخه کلکسیونی Negro-Leagues، شما همچنین یک جعبه جعبه فولادی خیره کننده و یک کلاه لبه تخت New Era نسخه محدود دریافت می کنید. اگر نمی‌خواهید پول اضافی برای دسترسی زودهنگام و محتوای جایزه خرج کنید، بسته به پلتفرم انتخابی شما، هنوز زمان دارید که نسخه استاندارد نسخه استاندارد را با قیمت 60 یا 70 دلار پیش‌سفارش کنید. MLB The Show 24 بر روی پلتفرم های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین نینتندو سوییچ در دسترس است.

همچنین شایان ذکر است که در حالی که MLB The Show 24 تا 19 مارس بر روی Xbox Game Pass عرضه نمی شود، مشترکینی که می خواهند زودتر بازی کنند می توانند بسته الحاقی Digital Deluxe را با قیمت 40 دلار خریداری کنند. این بسته شما را زودتر بازی می‌کند و شامل تمام محتوای جایزه از نسخه‌های Digital Deluxe و Negro-Leagues می‌شود.

جایزه پیش‌سفارش MLB The Show 24

اگر یک نسخه دیجیتالی از MLB The Show 24 را پیش خرید کنید، یک بسته انتخاب طلایی برای Diamond Dynasty دریافت خواهید کرد. نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی نیز با بسته های The Show عرضه می شود. دارندگان پلی‌استیشن و ایکس‌باکس ارز درون بازی دریافت می‌کنند تا روی آیتم‌ها خرج کنند. برای دریافت بسته‌های The Show یا ارزهای Stubs نیازی به پیش‌سفارش ندارید، اما تعداد بسته‌ها و مقدار ارزی که دریافت می‌کنید به نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید بستگی دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر