افزایش فروش بازی‌های The Last of Us پس از پخش سریال HBO

سریال The Last of Us شبکه HBO توانست فراتر از انتظارات باشد. خیلی ها این سریال را می بینند یا درباره آن صحبت می کنند و طبیعتاً باعث شد عده ای تمایل داشته باشند که بازی های Last Survivor را ببینند یا برای اولین بار آن ها را تجربه کنند.

اگر مشترک سرویس پریمیوم پلی استیشن پلاس شوید، می توانید نسخه آزمایشی دو ساعته این بازسازی را تجربه کنید. اگر خود بازی را می شناسید، ممکن است بخواهید بسته الحاقی Left Behind را دوباره زنده کنید. با این حال، این DLC طوری طراحی شده است که بعد از بازی اصلی تجربه شود و اگر هنوز خود بازی را تجربه نکرده اید، ابتدا آن را تجربه کنید.

همانطور که رسانه های TwistedVoxel گزارش می دهند، ظاهرا پس از اولین قسمت از سری The Last of Us، فروش ریمسترهای بازی اول، The Last of Us Part II و The Last of Us Part I افزایش یافته است. در فروشگاه آمازون، The Last of Us Part 2 در صدر جدول پلی استیشن 4 و The Last of Us Remastered در رتبه سوم قرار دارد.

در همین سال بود که Nutty Dog The Last of Us Part 1 را منتشر کرد. این اثر بازسازی اولین بازی از این سری است. این بازی در سال 2013 بر روی پلی استیشن 3 منتشر شد. اگرچه بسیاری چنین حرکتی را عجیب و غریب می دانستند و دلیل قانع کننده ای برای بازسازی آن در نظر نمی گرفتند، با توجه به توجه فعلی به TLoU، تصمیم Naughty Dog را می توان هوشمندانه دانست.

بخوانید  تایید ملاقات کیانو ریوز با جیمز گان برای ساخت کنستانتین 2

پوستر بازی The Last of Us Part 1

پس از پخش اولین قسمت از سریال The Last of Us توسط HBO، فروش تمامی بازی های این مجموعه افزایش یافت.

این به هر دو بازی اجازه داد تا در بازی مورد انتظار هاگوارتز Legacy پیش بروند. در مورد The Last of Us Part 1، فروش این بازی چندان افزایش نیافته است که البته می توان به قیمت بالای این اثر اشاره کرد. در رتبه بندی آمازون پلی استیشن 5، این بازی بالاتر از آثاری مانند Star Wars Jedi: Survivor Deluxe، Final Fantasy 16 و Atomic Heart در رتبه 21 قرار دارد.