شاینا بازلر، سوپراستار WWE، در Bloodsport GCW شرکت خواهد کرد

برای اولین بار در تاریخ WWE، یک عضو فعال در یک برنامه GCW ظاهر می شود – و در آخر هفته رسلمنیا برگزار می شود. شاینا بازلر، قهرمان سابق زنان دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای (WWE) در رقابت با حریفی که نامش فاش نشده است، برای بازی Bloodsport جاش بارنت برای GCW رقابت خواهد کرد. این اولین بازی برای این ستاره در GCW است که عناوین MMA را نیز در اختیار دارد و رکورد 15-11 دارد.

این خبر ابتدا توسط جنگنده ستارگان دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای در این رویداد شرکت خواهند کرد و بارنت فاش کرد که این بازلر، همکار قدیمی او، خواهد بود که سد را خواهد شکست.

بازلر از صفحه خود پاسخ داد: “شما به سادگی Bloodsport را پذیرفتید. من در آن متولد شدم و با آن شکل گرفتم.” توییتر حساب. “از بیلی رابینسون، بذر ژنتیکی خود Warmaster….. BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!”

این دهمین رویداد Bloodsport و نهمین رویداد است که توسط بارنت میزبانی می‌شود و جانشین مت ریدل می‌شود. مدت کوتاهی پس از اعلام Baszler، یکی دیگر از شرکت کنندگان مشخص شد که همیشه سازگاری جان موریسون، که اکنون به عنوان Johnny TV شناخته می شود، و برای این مناسبت خود را Johnny Bloodsport می نامد.

بخوانید  صلیب سرخ بازیکنان را برای انجام بازی های تیراندازی با استفاده از قوانین جنگ واقعی به چالش می کشد

مشارکت Baszler در یکی دیگر از تبلیغات حرفه‌ای کشتی، آخرین سیگنالی است که به WWE و طرفداران کشتی در کل نشان می‌دهد که این شرکت با ذهنیت جدیدی کار می‌کند. اوایل امسال، جوردین گریس، قهرمان TNA، در رویال رامبل WWE شرکت کرد، زیرا WWE همچنان به ضربه زدن – یا حتی شکستن – در به اصطلاح ممنوع ادامه می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر