ونسا کربی از Mission Impossible سخت ترین چیز را در مورد نقش خود در Dead Reckoning فاش کرد


در Mission: Impossible – Dead Reckoning Part 1، ونسا کربی در نقش آلانا میتسوپولیس، بیوه سفید فروشنده اسلحه که اولین بار در سال 2018 در Mission: Impossible – Fallout معرفی شد، بازی می کند. کربی که قبلاً این شخصیت را بازی کرده بود، این بار در نقش White Widow خیلی راحت‌تر بود، اما یک جنبه نسبتاً دشوار برای Dead Reckoning وجود داشت.

هشدار: موارد زیر حاوی اسپویل‌هایی برای Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت 1 است. اگر هنوز فیلم را ندیده‌اید، باید همین الان خواندن را متوقف کنید.

در اواخر فیلم، حق ما دو بیوه سفید است. یکی از موارد اصلی است، در حالی که دیگری یک شیاد در یکی از ماسک های نمادین فرنچایز است. در زیر لاتکس، شخصیت هیلی آتول، گریس، قرار دارد که با ایتن (تام کروز) کار می کند. بنابراین کربی نه تنها سفید بیوه را به تصویر کشید، بلکه در نقش شخصیت آتول که تظاهر به گریس کرد بازی کرد. این بازیگر به GameSpot گفت: «این یک هدیه یک چالش بود.

کربی گفت: “این گیج کننده ترین چیز بود، زیرا او کاملاً مانند یک شخصیت دیگر بازی نمی کرد.” “او نقش شخصیت دیگری را بازی می‌کرد که وانمود می‌کرد شخصیت من است. بنابراین این یک انحراف ذهنی بود. و من به یاد دارم که بارها می‌گفتیم، “صبر کن، صبر کن، صبر کن. آیا این خیلی شبیه گریس است؟”

می توان تصور کرد که یافتن و نشان دادن تفاوت های بین گریس و آلانا چندان دشوار نیست، اما همانطور که کربی اشاره کرد، این دو تنها یک بار به طور خلاصه با هم تعامل داشتند. بنابراین او نه تنها نقش کسی را بازی می‌کند که در نقش آلانا ظاهر می‌شود، بلکه آن شخص تقریباً هیچ چیز در مورد او نمی‌داند.

بخوانید  بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 2023
شرحی ارائه نشده است

کربی گفت: «او فقط با آلانا یا بیوه سفید برای یک صحنه کوتاه بود. “بنابراین اینطور نیست که او بداند او کیست، واقعاً… من در نهایت نسخه کمی پایه تر از هر دو را بازی کردم. [characters]. چون فکر می‌کنم او داشت عصبانی می‌شد. او باید تمام این تصمیمات زندگی را در آن زمان می گرفت. و من این کار را از طرف او انجام می دادم.”

در نهایت، این سکانس به خوبی کار می‌کند، و این چیزی است که کربی به آن افتخار می‌کند، مخصوصاً با توجه به اینکه در طول تولید چقدر به Atwell نزدیک بود.

این بازیگر اعتراف کرد: من هیلی را دوست داشتم و در طول کووید زمان زیادی را با هم تمرین کرده بودیم. “بنابراین من او را به خوبی می شناختم. این چیز بسیار زیبایی بود. در واقع یک هدیه کامل برای بازی در نقش کسی مثل او و تلاش برای انتقال آن بود زیرا این نیز یکی از اولین چیزهایی بود که ما تور برگزار کردیم.”

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part 1 در حال حاضر در سینماها در حال اکران است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر