اکتیویژن بلیزارد از فهرست نزدک حذف می شود


اکتیویژن بلیزارد به زودی از نزدک خارج خواهد شد، که احتمالاً نشانه ای از انجام معامله با مایکروسافت در اسرع وقت است.

روند خرید مدت زیادی است که ادامه دارد خرید 69 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard همچنان ادامه دارد. اما اتفاقات اخیر این ادغام را به مرحله نهایی خود نزدیک کرده است. اخیراً شکایت مایکروسافت علیه کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) به پایان رسیده است و سازمان مذکور موفق به دریافت دستور منع موقت علیه ادغام نشده است. حالا یک اتفاق مهم دیگر رخ داده است که ما را به این فکر انداخت که انعقاد این توافق به زودی اتفاق می افتد.

اکتیویژن بلیزارد از بورس نزدک حذف خواهد شد. این شرکت قبل از باز شدن بازار در تاریخ 26 جولای (17 ژوئیه) صرافی را ترک خواهد کرد و با The Trade Desk جایگزین خواهد شد. این احتمالاً نشان می دهد که تغییرات مالکیت قریب الوقوع خواهد بود.

قرارداد پیشنهادی ردموندی ها با سازنده Call of Duty مهلت 18 جولای داشت. پس از این تاریخ، برای تکمیل توافق، مذاکرات باید از سر گرفته شود و مایکروسافت باید 3 میلیارد دلار جریمه بپردازد.

هنوز مشخص نیست که آیا این معامله قبل از موعد مقرر تکمیل می شود یا خیر. اخیرا FTC نسبت به تصمیم دادگاه تجدید نظر کرده است. علاوه بر این، سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) پرونده حقوقی را متوقف کرده و با غول فناوری ایالات متحده وارد مذاکره شده است. با این حال، تنظیم کننده رقابت بریتانیا می گوید که مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است.

بخوانید  برادر جیمز گان برای ایفای یک نقش شرور به دنیای دی سی پیوست
تحریریه مجله بازی یک گیمر