بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 2023



با نگاهی به بهترین بازی‌های سال پلی‌استیشن 5، بار دیگر نشان می‌دهیم که پلی‌استیشن برای پلتفرم‌های انحصاری قدرتمند، با ترکیبی از بازی‌های پرستیژ شخص اول و پیشنهادات شخص ثالث توسعه‌دهندگانی مانند Square Enix، شهرت زیادی به دست آورده است.

سال 2023 نیز تفاوتی نداشت، و طیف وسیعی از بازی‌ها را ارائه می‌کرد که می‌توانید ابتدا، یا بهتر، روی PS5 بازی کنید. همچنین امسال سالی بود که PS5 خودش را نشان داد و بسیاری از بزرگترین بازی‌های آن دیگر نسخه‌های بین نسلی را با PS4 به اشتراک نمی‌گذارند. این بدان معناست که امسال شاهد درخشش قدرت سخت‌افزار جدید هستیم که هرگز قبلاً نبوده است.

تا آنجا که پیشنهادهای شخص اول، آنها خیلی بزرگتر از فیلم پرفروش و اکشن Spider-Man 2 نیستند، که به عنوان یک انحصاری، از سخت افزار پلی استیشن 5 نهایت استفاده را می برد. به همین ترتیب، توسعه انحصاری Burning Shores Horizon Forbidden West PS5. اگرچه Forbidden West نیز نسخه PS4 را دریافت کرد، انحصار PS5 این نسخه به توسعه دهنده Guerrilla اجازه داد تا واقعاً بال های فلزی براق خود را باز کند. امسال، اشخاص ثالث کتابخانه پلی استیشن را با تعدادی بازی عالی تکمیل کرده اند که در حال حاضر نمی توانید آنها را روی هیچ کنسول دیگری بازی کنید.

این لیست شامل چند بازی موجود بر روی رایانه شخصی نیز می باشد و معرفی این بازی های عالی به گسترده ترین مخاطبان ممکن است خوب باشد. اما تمامی این بازی ها در زمان نگارش این مقاله در انحصار کنسول پلی استیشن بودند که در صورت دسترسی به سیستم ارزش دیدن دارد.

بخوانید  تاریخ پخش سریال Three Body Problem نتفلیکس



تحریریه مجله بازی یک گیمر