۷ بازی استیم با تم Cyberpunk را با ۱۵ دلار در Humble Bundle دریافت کنید



Humble جدید است بسته زمین بازی Cyberpunk شامل حداکثر هفت بازی رایانه شخصی با موضوع Cyberpunk و یک کد کوپن جایزه قابل بازخرید از طریق Steam با تنها 15 دلار یا کمتر.

مانند سایر بسته‌های Humble، باندل Cyberpunk Playground در سه سطح قیمتی عرضه می‌شود. پایه 7 دلاری شامل بازی اکتشاف جهان باز اتمسفر است کلودپانک و اول شخص مترویدوانیا تنش بالای جامعه

گزینه 10 دلاری دو بازی دیگر اضافه می کند: شوتر اول شخص برش فولاد و بازی اکشن متمرکز بر پارکور گوسترونر. همچنین یک کد تبلیغاتی با 40 درصد تخفیف دریافت می کنید Ghostrunner: Project_Hel.

برای دریافت بسته کامل، که شامل همه موارد قبلی، به‌علاوه اکشن RPG است، ۱۵ دلار بپردازید. سال: تغییر، تیرانداز سوم شخص خونین Gungrave GORE، و بازی ماجراجویی کارآگاهی ریگ ناظر: سیستم Redux. در مجموع، این ارزش 194 دلاری با تنها 15 دلار است.

اگر احساس سخاوت می کنید، همیشه می توانید تعهد خود را افزایش دهید تا پول بیشتری به توسعه دهندگان و خیریه بدهید. بسته نرم افزاری Humble Cyberpunk Playground از گروه های BuildOn که زنان را در سراسر جهان آموزش می دهد و توانمند می کند و Charity: Water که آب تمیز و تجهیزات بهداشتی را برای کشورهای در حال توسعه می آورد، پشتیبانی می کند.

بسته نرم افزاری Humble Cyberpunk Playground تا 3 آگوست در دسترس است، بنابراین تا زمانی که هنوز در دسترس است، حتما از این پیشنهاد استفاده کنید.

بسته نرم افزاری زمین بازی Cyberpunk Humble

7 دلار بپردازید

10 دلار بپردازید

15 دلار بپردازید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  سریال انیمه سامورایی چشم آبی برای فصل دوم تمدید شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر