سریال انیمه سامورایی چشم آبی برای فصل دوم تمدید شد


نتفلیکس با انتشار ویدیویی جدید از تمدید سریال اکشن بزرگسالان سامورایی چشم آبی برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس به طور رسمی سریال اکشن بزرگسالان سامورایی چشم آبی را برای فصل دوم تمدید کرده است. نتفلیکس تنها یک ویدیو را برای اعلام تمدید سامورایی چشم آبی منتشر کرد و جزئیات بیشتر در مورد فصل دوم را برای تاریخ بعدی باقی گذاشت.

آمبر نویزومی و میشل گرینسازندگان سامورایی چشم آبی در بیانیه ای درباره تمدید این انیمیشن برای فصل دوم گفتند: “زمانی که این پروژه را شروع کردیم، متعهد شدیم که داستانی منحصر به فرد از دوره ادو ژاپنی را به معتبرترین و زیباترین شکل ممکن خلق کنیم. انیماتورهای ما، مورخان، نوازندگان، رزمی‌کاران و صداپیشگان در تولید این انیمیشن از انتظارات ما فراتر رفتند. از کل تیم سازنده و بینندگان مشتاق ما در سراسر جهان سپاسگزاریم. Mizo خون بیشتری برای ریختن دارد! از شرکای باورنکردنی ما در نتفلیکس برای اجازه دادن به این کار متشکریم. ماجراجویی برای ادامه.”

ماه گذشته مجموعه انیمه سامورایی چشم آبی در نتفلیکس به طرفداران معرفی شد. غول استریم این پروژه را به عنوان “یک سریال جذاب با تصاویری خیره کننده که بیننده را در دنیایی از انیمیشن های رنگارنگ بزرگسالان با عناصر لایو اکشن غرق می کند” توصیف می کند. داستان سریال در قرن هفدهم ژاپن می گذرد و ماجراهای یک شمشیرباز مخلوط نژاد به نام میزو را دنبال می کند که در مخفیانه به دنبال انتقام زندگی می کند.

مایا ارسکین، جورج تاکی، ماسای اوکا، کری هیرویوکی تاگاوا، آهنگ برندا، دارن بارنت، پارک رندال، کنت برانا، استفانی شاو، مینگ-نا ون، هری شام جونیور و مارک داکاسیوس آنها بخشی از صداپیشگان سریال انیمیشن سامورایی چشم آبی هستند. در حال حاضر فصل اول سامورایی چشم آبی در نتفلیکس قابل مشاهده است.

بخوانید  PlayStation Plus Free Games For April 2024 Revealed

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر