با ما همراه باشید زیرا بازی های عالی بیشتری به Game Pass اضافه شده است

در ماه مارس 2024 بازی مانند The Quarry و Diablo 4 به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد.

مایکروسافت از موج دوم بازی های Xbox Game Pass در ماه مارس 2024 معرفی شد. اولین بازی Lightyear Frontier امروز به عنوان دسترسی اولیه در سری Xbox در دسترس است

فردا 1 آوریل (20 مارس) The Quarry از استودیوی Supremsive Games برای ابر و کنسول عرضه خواهد شد. سپس در 2 آوریل (21 مارس) نوبت به Evil West می رسد. در تاریخ 7 آوریل (26 مارس)، Terra Invicta، بازی استراتژیک توسعه دهندگان مود XCOM Long War، یک نسخه زودهنگام برای PC دریافت خواهد کرد.

مهم ترین رویداد این ماه، عرضه Diablo 4 در 9 آوریل (28 مارس) برای رایانه های شخصی و کنسول ها است. در همان روز، پست را مرور کنید Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged and Open Roads برای ابر، کنسول و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود. 1 آوریل13 آوریل) شاهد اضافه شدن Ark: Survival Ascinated به ابر، کنسول و ایکس باکس خواهیم بود. F1 23 توسط Cloud در EA Play و Superhot: Mind Control Delete نیز برای تمامی پلتفرم ها منتشر خواهد شد.

روز 12 آوریل (31 مارس) دو مسابقه Hot Wheels Unleashed و MLB The Show 23 سرویس را ترک خواهند کرد. گیتارهای بی نهایت نیز از Game Pass حذف خواهند شد. اما این آثار را می توان با 20 درصد تخفیف خریداری کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اعلام تاریخ انتشار تریلر Assassin's Creed Red