تقریباً 100 دلار در این بسته نرم افزاری Meta Quest 2 صرفه جویی کنید

Meta Quest 3 جدیدترین و بهترین هدست واقعیت مجازی متا است، اما قیمت آن 500 دلار است. اگر تازه وارد دنیای واقعیت مجازی هستید (یا فقط می‌خواهید پول زیادی پس انداز کنید)، انتخاب متا کوئست 2 مقرون به صرفه‌تر گزینه بهتری است، زیرا بسیاری از بازی‌های مشابه را اجرا می‌کند و به لطف آن جلوه‌های بصری چشمگیری ارائه می‌کند. پردازنده Snapdragon XR2 Gen1. آخرین نسل هدست در حال حاضر جذاب تر از حد معمول است، زیرا آن را با بسته ای از لوازم جانبی با قیمت فقط 218 دلار می یابید که از 310 دلار معمول آن کمتر است (h/t Wario64).

به اندازه کافی عجیب، این تنها بسته نرم افزاری Meta Quest 2 است که از کاهش خوبی در آمازون بهره می برد. شما تبلیغات برای پیدا خواهید کرد Comfort Bundle، Power Bundle و Starter Bundle، اما فقط این باندل Active با قیمت بیش از چند دلار به فروش می رسد. لیست هدست های مستقل هنوز هم قیمت کامل دارد و 250 دلار است. بنابراین حتی اگر به لوازم جانبی اهمیتی نمی دهید، این ارزان ترین راه برای افزودن Quest 2 به مجموعه شماست.

بخوانید  انتظار می رود درآمد بازی های VR تا سال 2022 به 1.8 میلیارد دلار برسد

بررسی Meta Quest 2 ما هنگام عرضه هدست در سال 2020 (زمانی که به عنوان Oculus Quest 2 شناخته می شد) ستایش کرد و طراحی راحت و پیشرفت های خوب آن را نسبت به نسل قبلی خود تحسین کرد.

مت پاجت، منتقد، نوشت: «Oculus Quest 2 راحت‌ترین هدست واقعیت مجازی است که تا به حال استفاده کرده‌ام. “Oculus Quest 2 یک هدست واقعیت مجازی عالی است که ارزش زمان و هزینه شما را دارد، به خصوص اگر قبلاً هدست اصلی را ندارید. اگر Quest 2 را انتخاب کنید، یک نسخه ارتقا یافته دریافت خواهید کرد. l “one. از بهترین هدست های واقعیت مجازی موجود در بازار.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر