انتظار می رود درآمد بازی های VR تا سال 2022 به 1.8 میلیارد دلار برسد

پیش بینی می شود درآمد بازی های VR در سال 2022 به بیش از 1.8 میلیارد دلار برسد.

Newzoo تخمین می زند که حدود 20.2 میلیون نفر در سال 2021 از هدست های واقعیت مجازی استفاده خواهند کرد و انتظار می رود این تعداد تا پایان سال 2022 به 27.7 میلیون نفر برسد. در نهایت، Newzoo تصریح می کند که تعداد کاربران واقعیت مجازی هدست های واقعیت تا سال 2024 به 46 میلیون افزایش خواهد یافت. تحلیلگران بر این باورند که گسترش هدست های VR مستقل، مانند Meta Quest 2 و Pico Neo 3، به دلیل مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده، محرک اصلی پذیرش محصولات واقعیت مجازی خواهد بود.

هنگام رانندگی از هدست VR استفاده کنید

گزارش جدیدی از شرکت تحلیلی Newzoo نشان می دهد که پیش بینی می شود درآمد بازی های واقعیت مجازی تا پایان سال 2022 به 1.8 میلیارد دلار برسد. در آینده، این پیش بینی درآمد از 1.4 میلیارد دلار در سال 2021 به 3.2 میلیارد دلار در سال 2024 بیش از دو برابر خواهد شد. به گفته تحلیلگران. ، افزایش هزینه کاربران برای بازی های واقعیت مجازی به دلیل افزایش تعداد کاربران فعال هدست های VR است.

Newzoo در ادامه گزارش خود اعلام می کند که بیشترین استفاده از هدست های VR توسط مصرف کنندگان مربوط به بازی ها است. بنابراین، 72 درصد از آنها بازی می کنند. با این حال، 63 درصد از دارندگان هدست واقعیت مجازی از آنها برای تماشای فیلم و 54 درصد از دستگاه های واقعیت مجازی خود برای شرکت در رویدادهای مختلف مجازی استفاده می کنند.

بخوانید  Helldivers 2 یک رکورد جدید بازیکن همزمان را ثبت کرد
نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آنها را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

در مورد مخاطبان این هدست واقعیت مجازی می توان گفت که 63 درصد مرد هستند. این هدست ها بیشترین محبوبیت را در بین جوانان 21 تا 35 ساله دارند و این گروه سنی 43 درصد از دارندگان پلتفرم واقعیت مجازی را تشکیل می دهند. پس از آن، گروه سنی بین 36 تا 50 سال حدود 32 درصد از کاربران را تشکیل می دهد. کمترین سهم دارندگان هدست واقعیت مجازی، افراد بین 14 تا 20 سال با حدود 25 درصد هستند.