تولید شورش در شهر توسط سازندگان جان ویک

با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان شروع ساخت فیلم، بازیگران، اعضای تیم تولید و همچنین تاریخ اکران آن منتشر نشده است. بازی Streets of Rage توسط سگا تولید شد و اولین بار در سال 1991 بر روی کنسول جنسیس منتشر شد. این بازی داستان افسران پلیس سابق را دنبال می کند که باید با یک سندیکای جنایی مبارزه کنند. تاکنون چندین دنباله بر اساس بازی Riot in the City ساخته شده است.

فیلم شورش در شهر تنها یکی از پروژه های متعددی است که توسط استودیو dj2 Entertainment در حال توسعه است. پس از موفقیت بزرگ Sonic the Hedgehog 2، دنباله و سریالی بر اساس آن تولید و منتشر خواهند کرد. علاوه بر این، آنها اخیرا قراردادی با آمازون برای ساخت فیلم و سریالی بر اساس بازی It Takes Two امضا کردند که برنده بهترین بازی سال در The Game Awards شد. علاوه بر این، چاد استاهلسکی، کارگردان مجموعه فیلم های جان ویک، فیلمی را بر اساس بازی Ghost of Tsushima کارگردانی خواهد کرد.

همچنین پس از سال ها غیبت، بازی Streets of Rage 4 در آوریل 2020 بر روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شد و تا به امروز بیش از 2.5 میلیون نسخه از این بازی منتشر شده است. استودیو dj2 Entertainment که برای ساخت سری فیلم های سونیک استفاده می شود، فیلم Streets of Rage را با همکاری استودیوی Escape Artists، سازنده سری فیلم های Equalizer تولید خواهد کرد.

فیلمی بر اساس بازی Streets of Rage در دست ساخت است و استودیو Lionsgate تولید و پخش این فیلم را بر عهده گرفته است.

بخوانید  تونی سیریکو، بازیگر سریال The Sopranos درگذشت

فروردین امسال بود که خبر رسید فیلمی بر اساس بازی Streets of Rage در دست ساخت است. علاوه بر این، دریک کولستاد، نویسنده مجموعه فیلم های جان ویک و فیلمنامه نویس فیلم هیچکس، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفت. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، استودیو سازنده فیلم جان ویک حق تولید و پخش فیلم شورش در شهر را خریداری کرده است. ددلاین گزارش داد که لاینزگیت پروژه فیلم Streets of Rage را خریداری کرده است.