کانن اوبراین گیمر بی خبر را برمی گرداند



کانن اوبراین، کمدین و مجری تلویزیونی در اواخر شب، برنامه بازی ویدیویی زبان در گونه مورد علاقه خود، «بازیگر بدون آگاهی» را باز می گرداند. پس از ناپدید شدن از روی آنتن در کنار برنامه TBS خود در سال گذشته، کانال YouTube Team Coco یک ویدیو پیش نمایش 90 ثانیه ای از سریال در حال بازگشت مورد انتظار خود را بارگذاری کرده است.

در ویدیوی جدید، که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید، به سرعت متوجه می‌شویم که اوبراین در مدتی که از نمایش دور بوده، اصلاً در بازی‌های ویدیویی مشغول نبوده است. در مجموعه‌ای از کلیپ‌ها، اوبراین را می‌بینیم که در حال بررسی PowerWash Simulator (“پس از آن، آیا می‌خواهیم بازی Fix That Toilet 7000 را بازی کنیم؟”) و کمدین بارها در A Plague Tale: Requiem با موش‌ها برخورد می‌کند.

یکی از بخش های پایانی پخش برنامه او، یک جلسه بازی به یاد ماندنی با جی بی اسموو در Biomutant بود که در آن اوبراین گفت: “این یک بازی بود که خیلی طولانی شد و به نظر می رسید که هدفی نداشته باشد. بدون علاقه… جایی که بسیاری از آنها در دنیایی که هیچ کس به آن اهمیت نمی داد، پیچ و خم های غیرضروری به نوعی قرار بود به معنای چیزی باشد.”

در اوایل سال جاری، SiriusXM شرکت پادکست Team Coco را از O’Brien خریداری کرد به مبلغ 150 میلیون تومان. O’Brien در حال حاضر مشغول کار بر روی یک برنامه جدید HBO Max است و مدت ها شایعه شده که Clueless Gamer اسپین آف خود را دارد. چیزی که محتمل تر به نظر می رسد این است که Clueless Gamer – در حال حاضر – به عنوان بخشی از کانال YouTube Team Coco ادامه خواهد داد.

بخوانید  نقش آفرینی جرد لتو در فیلم زندگینامه کارل لاگرفلد، طراح افسانه‌ای دنیای مد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.