توسعه چندین پروژه توسط استودیوی سانتا مونیکا سونی


SIE Santa Monica در حال حاضر روی چندین بازی کار می کند.

استودیوی بازی سازی سانتا مونیکا همیشه یکی از بهترین و بزرگترین تیم های اختصاصی (اختصاصی) سونی بوده است. طی چند سال گذشته، این استودیو با عرضه God of War و God of War Ragnarok به موفقیت چشمگیر خود ادامه داده است. اکنون، به نظر می رسد که این استودیو چندین پروژه در دست ساخت دارد. به تازگی کوری بارلوگمدیر خلاق سانتا مونیکا در مصاحبه ای با لس آنجلس تایمز اعلام کرد که این استودیو در حال کار بر روی چندین پروژه است که شامل محتوای متفاوت است.

لازم به ذکر است که سانتا مونیکا در چندین موقعیت در توسعه عناوین فرست پارتی پلی استیشن نقش داشته است، مانند Journey، Starhawk، Everybody’s Gone to the Rapture، The Order: 1886 و غیره. در همین حال اریک ویلیامزکارگردان God of War Ragnarok که در ساخت تمامی نسخه های God of War نقش داشته، اعلام کرده که مشکلی با توسعه انحصاری نسخه های آینده این سری در آینده ندارد.

تصویر لوگوی بازی God of War Ragnarok با کریتوس

ویلیامز افزود: «به یاد می‌آورم که با شخصی از یک شرکت بازی‌سازی دیگر صحبت می‌کردم و آنها سعی می‌کردند من را از سانتا مونیکا خارج کنند. آنها گفتند شما فقط می خواهید تا آخر عمر به عنوان پسر خدای جنگ شناخته شوید؟ آیا واقعاً هدف بزرگ آنها منصرف کردن من بود؟ باید بگویم بله، همینطور خواهم ماند.»

سانتا مونیکا در سپتامبر 2021 اعلام کرد که اریک ویلیامز God of War Ragnarok را کارگردانی می کند و کوری بارلوگ در حال کار روی پروژه دیگری در مراحل اولیه توسعه است. گزارش ها حاکی از آن است که این پروژه جدید محیط های فوق العاده ای خواهد داشت.

بخوانید  50 بهترین حالت Skyrim در سال 2024

God of War Ragnarok جدیدترین اثر سانتا مونیکا است که به تازگی منتشر شده و توانسته تحسین منتقدان را به خود جلب کند. این بازی از نظر تجاری نیز عملکرد خوبی داشت و امسال در The Game Awards در 10 رشته نامزد دریافت جوایز شد. God of War Ragnarok هم اکنون برای بازیکنان کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس است.

می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.