بازی Legend Of Zelda: Breath Of The Wild را فقط با 30 دلار بخرید



شش سال پس از عرضه آن در کنار نینتندو سوییچ، The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک بازی ضروری باقی می ماند. این همچنین بازی‌ای است که این روزها به ندرت تخفیف دریافت می‌کند، اما برای جمعه سیاه 2023، می‌توانید این شاهکار طراحی جهان باز را با 30 دلار خریداری کنید، یعنی 50 درصد پس انداز. آمازون قبلا این معامله را فروخته است، اما والمارت او همیشه آن را در انبار دارد. تو می توانی بازی را با راهنمای استراتژی رسمی گالینگور همراه کنید فقط با 23 دلار

این فصل در یکی از پرطرفدارترین فرنچایزهای نینتندو زمانی که برای اولین بار منتشر شد، پیشگامانه بود و سال ها بعد، هنوز هم به همان اندازه فریبنده است. Breath of the Wild یک بازی در مورد زنده ماندن از مرز سخت Hylian و رام کردن آن با کشف سرزمین های بیشتر است. Breath of the Wild مملو از شگفتی‌ها، کاوش‌های فریبنده و سکانس‌های اکشن شدید است که در آن شما آزاد هستید تا با سرعت خود پیش بروید.

پیتر براون در نقد GameSpot’s Breath of the Wild می نویسد: «افسانه زلدا: نفس وحشی، از افتتاحیه اسرارآمیز تا پایان اکشن آن، یک انقلاب برای سری مورد احترام نینتندو است. 10. نمره. “این هم بازگشت به فرم و هم جهش به قلمروی ناشناخته است و از هر دو جنبه فراتر از انتظارات است. بازی از طراحی ها و مکانیک های کامل شده در بازی های دیگر استفاده می کند و آنها را برای اهداف خود بازسازی می کند تا چیزی کاملاً جدید ایجاد کند، اما همچنین چیزی که همیشه زنده می ماند.” اساسا شبیه یک بازی زلدا است. »

بخوانید  تاریخ انتشار Cities Skylines 2 مشخص شد

در اوایل سال جاری، نینتندو The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را منتشر کرد، یکی دیگر از آثار درخشان در این فرنچایز که از Breath of the Wild’s World Open Hyrule به عنوان پایه استفاده می کرد، سپس حلقه گیم پلی را به روشی شگفت انگیز و بسیار خلاقانه نوآوری کرد. می توانید دریافت کنید Tears of the Kingdom با تخفیف 10 دلاری در آمازون و مقام رسمی راهنمای استراتژی نسخه کلکسیونر فقط 27 دلار

بسیاری از بازی‌های دیگر نینتندو سوییچ نیز با تخفیف‌های عمیق در جمعه سیاه به فروش می‌رسند. می‌توانید نکات برجسته زیر را به همراه فهرست کوچکی از پیشنهادات عالی کنترلرهای شخص ثالث، از جمله کنترل‌های بسیار قابل تنظیم، بررسی کنید. کنترلر بلوتوث 8BitDo Ultimate و کنترلرهای قابل حمل Split Pad فوق العاده Hori. اگر به دنبال کنترلرهای Joy-Con برای چندنفره هستید، باید آن را بررسی کنید بسته پارتی سوپر ماریو جمعه سیاه.


بهترین معاملات بلک فرایدی نینتندو سوییچ

ما معاملات جسورانه ای داریم که از نظر ما به ویژه قابل توجه است.

معاملات لوازم جانبی نینتندو سوییچ جمعه سیاه

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر