مجموعه Baby Yoda Lego در Walmart برای جمعه سیاه 50٪ تخفیف دارد، اما باید عجله کنید


ست های لگو همیشه برای خرید در جمعه سیاه عالی هستند، زیرا اغلب می توانید ست های گران قیمت را با قیمت های فوق العاده پایین پیدا کنید. امسال هم همینطور است، اما تعداد کمی از پیشنهادها به اندازه این مورد جذاب هستند . به طور معمول با قیمت 90 دلار، می توانید مجموعه لوکس لگو را تنها با قیمت 45 دلار تهیه کنید.

به خاطر داشته باشید که این کیت به گونه ای طراحی شده است که یک کلکسیون باشد – نه یک اسباب بازی – بنابراین احتمالاً نمی خواهید آن را در اطراف اتاق نشیمن خود رها کنید. در عوض، می خواهید آن را در اتاق بازی یا دفتر خانه نمایش دهید. برای کمک به نشان دادن شاهکار خود، یک پانل اطلاعات همراه و یک مجسمه Baby Yoda دریافت خواهید کرد.

مجموعه‌های لگو بسیار خوبی برای جمعه سیاه به فروش می‌رسند، و همه آنها را در خلاصه جامع ما، که شامل Super Mario، Star Wars، Minecraft و دیگر برندهای نمادین می‌شود، پیدا خواهید کرد.

اما زمانی که در وب سایت Walmart هستید، این را بررسی کنید . این کمی کوچکتر از مجموعه Baby Yoda با کمتر از 500 قطعه است، اما همان افت قیمت 45 دلاری را دریافت می کند، شامل هزاران مینی فیگور است و یکی از بهترین معاملات لگو در حال حاضر موجود است.

بخوانید  ارائه سریال بازیگران آهنگسازی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر