معرفی بازی موبایل Undawn Trying to Survive the Tencent Way


بازی Undawn را حاصل تجربه پرفراز و نشیب Tencent در ساخت مجموعه ای از بازی های موبایل چند نفره می دانند. با ارائه بازی Undawn به یک گیمر بچسبید.

اگر اخبار مربوط به دنیای بازی های ویدیویی و به طور خاص سری بازی های موبایلی را دنبال کرده باشید، احتمالاً به خوبی از قدرت و وسعت Tencent آگاه هستید. حالا این کمپانی معروف چینی که سابقه درخشانی در انتشار بازی های موبایلی مانند PUBG Mobile دارد، با انتشار Undawn وارد عرصه متفاوتی از سبک بقا شده است.

بازی موبایل Undawn در واقع اثری با محوریت بقا در دنیای آخرالزمانی پر از زامبی است که سعی دارد تجربه ای متفاوت و پر محتوا را برای بازیکن ایجاد کند. تجربه ای که علاوه بر گیم پلی هیجان انگیزش، به شدت به قسمت شخصی سازی و البته جنبه واقعی بازی متکی است.

هوای بارانی و طوفانی در بازی موبایل Undawn

این بازی از یک سیستم سفارشی سازی متنوع و دقیق استفاده می کند

Undawn در ابتدا از بازیکن می خواهد که شخصیت خود را بسازد و جزئیات مختلف آن را سفارشی کند. از همان ابتدا، بازی حسابی دست بازیکن را باز می کند و گزینه های زیادی را به آنها ارائه می دهد. سپس قسمت آموزشی Undawn شروع می شود تا بازیکن با سیستم بازی و مکانیک های مختلف آن آشنا شود. این بخش نه آنقدر طولانی است که بازیکن را خسته کند و نه آنقدر کوتاه که مفهوم را به درستی منتقل نکند. به خصوص اینکه بازی از گیم پلی و رابط کاربری آشنای بهره می برد که قبلاً در دیگر آثار تنسنت مانند PUBG Mobile شاهد آن بودیم.

بخوانید  کنسرت ارکسترال Legend Of Zelda را رایگان روی مبل خود تماشا کنید

به همین دلیل می توان گفت Undawn دارای یک سیستم جنگی فکر شده و باکیفیت است که بعید است خسته کننده شود. بازی در استفاده از سلاح گرم به قدری خوب است که حتی می تواند بازیکن را تشویق کند تا مبارزات خاصی را ادامه دهد. علاوه بر این، بازی شامل مدل های مختلفی از زامبی ها و حیوانات است و برای برخی از مکان ها و مراحل، باس های قدرتمندی نیز در نظر گرفته شده است.

در بازی موبایل Undawn با تفنگ ساچمه ای به زامبی ها شلیک کنید

Undawn دنیایی را ایجاد می کند که در آن می توانید آزادانه در هنگام پیشروی در ماموریت های اصلی و فرعی حرکت کنید. وسایل نقلیه مختلفی مانند موتور در بازی وجود دارد تا دسترسی به مکان های دور کار سختی نباشد. علاوه بر این، وسایل نقلیه می توانند کمک بزرگی در جابجایی منابع و جابجایی اشیا با سرعت و حجم بیشتر باشند.

در روند بازی، هر فرد باید یک خانه یا کمپ در یک منطقه مشخص ایجاد کند و هر کاری که می تواند برای بهبود آن انجام دهد. طراحی کمپ و چیدمان تجهیزات همگی به سلیقه و تلاش بازیکن بستگی دارد. علاوه بر این، بازیکنان می توانند در زمینه های مختلف از جمله مبارزه با زامبی ها، به دست آوردن منابع و سایر فعالیت ها و سرعت بخشیدن به پیشرفت یکدیگر با یکدیگر همکاری کنند.

این بازی یک حساب ویژه در بخش مشارکت و تعامل بازیکنان باز کرد

بازی دست های بازیکن را در بخش ساختمان باز می کند و آیتم های زیادی را برای کاردستی در دسترس قرار می دهد. Undawn همچنین جنبه واقعی دارد و چالش های گیم پلی جالبی را ارائه می دهد. علاوه بر اینکه کاراکتر احساس گرسنگی می کند، باید برای خوابیدن، حمام کردن، تمیز کردن لباس ها و حتی رفتن به دستشویی هم وقت گذاشت. رعایت همه این موارد باعث می شود عملکرد بهتری از شخصیت خود در حوزه های مختلف ببینیم.

بخوانید  بهترین نقاط فرود فصل 1 فورتنایت فصل 5

بازی اندروید و آیفون Undawn از نظر گرافیکی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و با نورپردازی زیبا می تواند محیط های دقیقی را به تصویر بکشد. حرکت زامبی ها و حیوانات به خوبی طراحی شده است و به طور کلی این بازی موبایلی به صورت بصری انیمیشن های روان و جذابی ایجاد می کند.

در نهایت، اگر به سبک بقا و RPG علاقه دارید، Undawn به دلیل کیفیت بالای خود در زمینه های مختلف از جمله گیم پلی و گرافیک، می تواند تجربه موبایلی بی نظیری را برای شما رقم بزند. همچنین بازی Undawn بر روی رایانه شخصی منتشر شده است و بازیکنان این پلتفرم می توانند با مراجعه به این لینک این بازی را به صورت رایگان از فروشگاه استیم دریافت و نصب کنند. لازم به ذکر است بازیکنان ایرانی برای کشف بازی Undawn باید آدرس IP خود را تغییر دهند تا در اتصال به سرورها با مشکل مواجه نشوند.

دانلود بازی سپیده دم

تحریریه مجله بازی یک گیمر