امکان تجربه آزمایشی پروتکل Callisto برای مشترکین PlayStation Plus Premium


مشترکین PlayStation Plus Premium اکنون می توانند بدون هزینه اضافی از یک ساعت پروتکل Callisto لذت ببرند.

بخش سرگرمی های تعاملی شرکت سونی دسترسی یک ساعته به بازی ترسناک The Callisto Protocol را برای مشترکین سرویس PlayStation Plus Premium در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 فراهم کرده است. دوره دسترسی آزمایشی Callisto Protocol، اگرچه در مقایسه با برخی دیگر از تست های پخش موجود در این بازی کوتاه به نظر می رسد. سرویس PS Plus Premium، همچنان می تواند طعم خوبی از این بازی ترسناک استودیو Striking Distance را به گیمرها بدهد.

علاوه بر این، مشترکین Premium به مدت یک ساعت به نسخه کامل بازی دسترسی دارند و در صورت تمایل می توانند The Callisto Protocol را خریداری کنند. فایل سیو آنها بدون مشکل انجام می شود و فقط پس از خرید نسخه کامل می توانند به بازی ادامه دهند.

بازی Callisto Protocol چندین به روز رسانی مختلف دریافت کرده است و تیم سازنده به تازگی آخرین محتوای الحاقی بازی را با نام Final Transmission منتشر کرده است. از دیگر محتویاتی که قبلا وارد بازی شده اند می توان به بسته های الحاقی Riot Mode و Contagion Mode و همچنین مجموعه جدیدی از انیمیشن های مرگ خشونت آمیز اشاره کرد.

در حالی که بازی The Callisto Protocol با استقبال خوب بازیکنان راه اندازی نشد، اما تیم سازنده همچنان انواع به روزرسانی های پچ را برای ارائه تجربه روان تری برای بازیکنان ارائه کرد که یکی از مهم ترین آنها امکان رد شدن از صحنه های سینمایی است.

پروتکل Callisto اکنون بر روی رایانه شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.

بخوانید  Like A Dragon: Infinite Wealth Review - The Things Money Can't Buy

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر