اطلاعات زیادی در مورد بغداد در Assassin’s Creed Mirage


یوبی سافت ویژگی جدید History of Baghdad را برای Assassin’s Creed Mirage تایید کرد.

یکی از مهم ترین ویژگی های سری Assassin’s Creed که در تمامی نسخه ها مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از حقایق تاریخی مربوط به هر دوره و سرزمینی از تاریخ بازی است.در سال های اخیر تیم Developer سعی کرده است تا بازیکنان را در اختیار بازیکنان قرار دهد. با اطلاعات تاریخی ارزشمند از هر دوره با استفاده از وقایع و شخصیت های واقعی تاریخی و این هدف در نسخه های اخیر با حالت Discovery Tour به طرز جالبی پیاده سازی شده است. اگر هنوز مشخص نیست که آیا این حالت در Assassin’s Creed Mirage وجود خواهد داشت یا خیر، علاقه مندان به تاریخ همچنان می توانند اطلاعات جالبی برای غوطه ور شدن در گذشته بغداد پیدا کنند.

یوبی‌سافت اخیراً ویژگی جدید History of Baghdad را برای Assassin’s Creed Mirage تأیید کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بینش دقیقی از تاریخ، هنر و فرهنگ بغداد در خلیفه عباسی در قرن نهم داشته باشند.

یوبی سافت در حال توسعه Assassin’s Creed Mirage به عنوان ادای احترام به بازی های قدیمی این سری، به خصوص اولین قسمت از این سری است. بنابراین، این ویژگی History of Baghdad را به عنوان بخشی از کدکس درون بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که عملکردی مشابه با پایگاه داده Animus در نسخه‌های قدیمی‌تر این سری دارد. این بخش دارای بخش‌های جدیدی است که هر کدام حاوی اطلاعات جالبی در حین پیشرفت بازیکنان در بازی است.

تلاش برای کشتن یک سرباز با خنجر مخفی در Assassin's Creed Mirage

با کنترل قهرمان داستان، بازیکنان می توانند از 66 مکان تاریخی در نقشه جهان باز بغداد بازدید کنند. حاصل جمعاً پنج کتیبه قابل تحقیق با مضامین تاریخی منحصر به فرد پیرامون تاریخ بغداد در قرن نهم است که به موضوعاتی مانند اقتصاد، عقیده، شیوه زندگی، علم، هنر، زندگی درباری و سلطه عباسیان می پردازد. در نهایت، بازیکنان می توانند پس از تکمیل این بخش، یک جایزه ارزشمند دریافت کنند.

بخوانید  انتشار اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری سریال Fallout

مقاله ای در مورد تاریخ بغداد توسط تیمی از کارشناسان تاریخی یوبی سافت به رهبری دکتر. رافائل ویلند، متخصص در تاریخ خاورمیانه توسعه یافته است. یوبی سافت همچنین برای ارائه بهتر و دقیقتر این ویژگی با تیم های مختلفی از محققان تاریخی و سایر شرکت ها همکاری می کند و از تصاویر رسمی ارائه شده توسط موزه های تاریخی سراسر جهان استفاده می کند.

بازی Assassin’s Creed Mirage قرار است در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) سال جاری بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S در دسترس خواهد بود. عکس هایی از تاریخ بغداد را در زیر مشاهده می کنید.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی Assassin’s Creed Mirage چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر