تاکید تبلیغات سریال The Witcher بر حضور هنری کویل در فصل 3


تبلیغات جدید نتفلیکس برای The Witcher تاکید زیادی بر نقش هنری کویل در فصل سوم دارد.

ظاهراً تبلیغات نتفلیکس برای فصل سوم The Witcher این واقعیت را برجسته می کند که هنوز هنری کویل در این فصل نقش گرالت دی ریو را بازی کنید. لیام همسورث در فصل 4 به جای هنری کویل، نقش گرگ سفید را بر عهده می گیرد. اکنون، در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که کمپین بازاریابی جدید نتفلیکس این پیام را دارد: «بله، او هنوز در فصل سوم است. [بازیگر نقش] “این گرالت است” در ساختمان ها و مناظر مختلف.

هنری کویل در نقش گرالت از ریویا فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش ینفر آنا خسته کننده نقش تیسیا جوی بیتی نقش جسکیر تام کنتون نقش فیلاندرل، ایمون فرن نقش قاهره، میمی نودوینی نقش فرینگیلا، آنا شفر نقش تریس ماریگولد. رویس پیرسون نقش ایستارد ویلسون رجو-پوژالته نقش دارد ماهش جادو نقش ویلگفورتز میسیا سیمسون فرانچسکا و کیم بودنیا در فصل سوم سریال درام فانتزی The Witcher نقش Vezmir را بازی می کنند.

سریال Witcher از پرفروش ترین های فانتزی به همین نام اقتباس شده است آندری ساپکوفسکی این برای روایت داستانی حماسی از سرنوشت و خانواده ساخته شده است. در این سریال، یک شکارچی هیولا تنها به نام گرالت از ریویا تلاش می کند تا جایگاه خود را در دنیایی بیابد که مردم آن اغلب پست تر از حیوانات هستند. با این حال، هنگامی که دست سرنوشت گرالت را به یک جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده خانم جوان با راز خطرناکی هدایت می کند، این سه باید ردای خود را در قاره ای ناپایدار جمع کنند.

بخوانید  Halo Infinite Season 3: Echoes Within بزرگترین آپدیت آن است

لورن اشمیت هیسریک او به عنوان تهیه کننده اجرایی و مجری سریال The Witcher کار می کند. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت تصویر پلاتاج جیسون براون و شان دنیل کمپانی شان دانیل نیز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی سریال است. به گفته لورن اشمیت-هیسریچ، داستان فصل سوم The Witcher نسبت به فصل های قبلی به منبع اقتباس نزدیک تر است. نیمه دوم فصل سوم این سریال در تاریخ 5 آگوست (27 ژوئن) از نتفلیکس برای طرفداران پخش خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر