به‌روزرسانی سلاح‌های نیمه‌فصل Destiny 2، شاتگان، کمان‌ها، تفنگ‌های پالس و SMG را تغییر می‌دهد.



مانند فصل های قبلی در Destiny 2، چند به روز رسانی استخر سلاح به زودی در وصله Mid-Season ارائه خواهد شد. Bungie جزئیات کهن الگوهای اسلحه ای را در نظر گرفته است، و تا کنون می توانید انتظار تغییراتی در پالس تفنگ، کمان، SMG و شاتگان داشته باشید. برای تفنگ پالس، این تنظیمات در بهترین حالت جزئی خواهند بود.

Bungie احساس می‌کند که این دسته از سلاح‌ها در حال حاضر در مکان خوبی قرار دارد، اما تفنگ‌های پالس با مقادیر آمار کمک هدف گیری پایه پایین، پس از اجرای به‌روزرسانی، کمتر از دست دادن نزدیک می‌شود. به‌روزرسانی می‌شود و این آمار را تا 10 درصد کاهش می‌دهد.

در حال پخش: نقد و بررسی ویدیوی Destiny 2: Lightfall

برای کمان ها، تعمیرات اساسی تری برای مدل های سبک وزن در راه است. Bungie می‌گوید که این کار بردی را که در آن آنها می‌توانند تمام آسیب‌ها را وارد کنند و دقت خود را بهبود می‌بخشد، افزایش می‌دهد و در فصل 22 تغییرات بیشتر بر مزایای بارگذاری مجدد و نحوه ثبت ضربات آنها در فواصل طولانی‌تر تأثیر می‌گذارد.

اسلحه های دستی اساساً دارای یک بازنگری اساسی در طراحی گرافیکی هستند که خواندن آمار مفید این سلاح ها را آسان تر می کند و تفنگ های سبک شاتگان کاهش 15 درصدی پخش گلوله را دریافت می کنند که آنها را با مشخصات دقیق و تهاجمی در این دسته بالا می برد.

نگاه كردن، مسیر بانگی با نگاهی به سرنوشت ۲، می‌گوید کار برای فصل ۲۳ در حال توسعه است و تغییراتی برای Glaives برنامه‌ریزی شده است.

“ما مطمئناً می دانیم که Glaives (و بله، کلاس Exotics نیز) تنظیم قابل توجهی خواهد داشت، و ما هیجان زده هستیم که جزئیات را با پیشرفت به اشتراک بگذاریم.” بانجی توضیح داد. «در حال حاضر، می‌توانیم به شما اطلاع دهیم که در حال تحقیق در مورد راه‌هایی هستیم که استفاده از آن‌ها را لذت‌بخش‌تر کنیم، بدون اینکه آنها را خسته‌کننده کنیم، و چیزهایی مانند کاهش تأخیر پس از شلیک قبل از اینکه بتوانید پرتابه پایه بهبودیافته غوغا کنید، آزمایش می‌کنیم. سرعت و نحوه اعطای انرژی محافظ را تغییر داد.

بخوانید  FTC به طور موقت درخواست ESRB برای فناوری اسکن چهره را رد کرد

در دیگر اخبار Destiny 2، می‌توانید تفاوت فصل‌های 23 و 23 را بخوانید و با نزدیک‌تر شدن The Final Shape، درک بهتری از چگونگی عبور The Hive از یک بحران ایمان پیدا کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر