جزئیات داستانی فاش کننده برای Silent Hill: The Short Message


جزئیات فاش شده از داستان بازی Silent Hill: The Short Message به شخصیت اصلی و ماجراجویی ترسناک او اشاره دارد.

کونامی تا کنون ساخت سه بازی ویدیویی جدید در سری Silent Hill را تایید کرده است که شامل بازسازی Silent Hill 2 و توسعه دو پروژه Silent Hill می‌شود: Townfall و Silent Hill f. با این حال، گزارش ها ادعا می کنند که هنوز نسخه های دیگری از این سری در حال توسعه هستند که به طور رسمی معرفی نشده اند. یکی از آن بازی‌ها احتمالا Silent Hill: The Short Message است که هنوز معرفی عمومی آن را ندیده‌ایم، اما رتبه‌بندی رسمی سنی آن در کره جنوبی و تایوان انجام شده است.

افشاگر معروف صنعت بازی Dusk Galm جزئیات جدیدی از داستان Silent Hill: The Short Message را فاش کرده است. این کاربر در دیسکورد اعلام کرد که جزئیاتی که فاش می کند مربوط به نسخه 2020 بازی است و از آنجایی که صحبت از یک محصول در دست ساخت است، این احتمال وجود دارد که جزئیات به مرور زمان تغییر کند. در ادامه اطلاعات فاش شده از داستان بازی را ارائه خواهیم کرد که مشخصا برخی از قسمت های آن را اسپویل خواهد کرد.

توجه: متن این خبر برای مخاطبان بزرگسال نوشته شده است.

داستان بازی Slent Hill: The Short Message بازیکنان را در نقش دانشجویی به نام آنیتا قرار می دهد. آنیتا که توسط هیچ یک از همکلاسی هایش اشتباه متوجه شده است، تنها یک دوست در مایا دارد که با او بزرگ شده است. بعداً متوجه می‌شویم که دوستی این دو به دلیل افزایش عادات مخرب و ترسناک آنیتا، از جمله بریدن مچ دست یا تماشای محتوای تکان دهنده در اینترنت، به شدت محدود شده است.

بخوانید  Definitive Beginner's Guide To Magic: The Gathering - Rules Explained, Types Of Decks, And More

مجسمه ای در بازی Silent Hill F

با پیشروی داستان، دوست آنیتا خودکشی می کند و جسد او پیدا می شود. این پایان ماجرا نیست و پس از مرگ دوست آنیتا، شخصی همچنان از طریق حساب کاربری خود، مطالب مختلفی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. آنیتا اکنون باید به یک مجتمع آپارتمانی متروکه سفر کند تا بتواند اسرار مرگ دوستش را کشف کند و دلیل این مرگ را دریابد.

به گفته DuskGalm، جزئیات بالا حاوی اسپویل های کمی هستند و اساسا فقط داستان مقدماتی بازی را پوشش می دهند.به نظر می رسد چندین آپارتمان متروکه منحصر به فرد در بازی وجود داشته باشد که هر کدام گذشته وحشتناک خود را دارند. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که Slent Hill: The Short Message در واقع نسخه‌ای کوتاه برای آماده‌سازی بازیکنان برای داستان قسمت اصلی بعدی این سری است که با نام Silent Hill f معرفی شد.

هنوز مشخص نیست که کونامی چه زمانی تصمیم خواهد گرفت جزئیات بازی احتمالی را منتشر کند، اما با حضور تایید شده ناشر در نمایشگاه بازی توکیو در سپتامبر، طرفداران می توانند منتظر جزئیات جدیدی باشند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی جدید Silent Hill با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر