بازیگر می گوید که اولین Deadpool 3 دیزنی مانند دو قسمت اول است و “Hard R” خود را به دست می آورد.



Deadpool 3 اولین فیلم در این مجموعه پرفروش از زمانی است که دیزنی کمپانی فاکس قرن بیستم را خریداری کرد. ممکن است طرفداران از شنیدن این موضوع خوشحال شوند که به نظر می رسد دیزنی خانواده پسند از نظر محتوا، فیلم سوم را تحت تأثیر قرار نمی دهد. کاران سونی، بازیگر نقش Dopinder در این سریال، توضیح داد که Deadpool 3 یکی دیگر از فیلم‌های «سخت R» است که باید برای طرفداران این فرنچایز آشنا باشد.

سونی گفت: “من شروع به کار روی آن کردم، بنابراین می توانم بگویم که مانند دو مورد دیگر است. مثل R سخت است. چیزهای زیادی مانند آن وجود دارد. بنابراین احساس متفاوتی ندارد.” ComicBook.com. “تنها چیزی که برای من متفاوت است این است که این بار فیلمنامه را دریافت نکردم. دو نفر دیگر که آن را دریافت کردیم، این تفاوت بزرگی است، حداقل برای من، قسمت MCU در مقابل قسمت فاکس/مارول. آنها.” خیلی سخت گیر هستم، بنابراین من فقط یک نگاه اجمالی از آنچه در آن هستم دیده ام.

سونی در ادامه گفت که رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول، تنها به ساخت فیلمی که می خواهد بسازد، علاقه دارد.

“رایان [Reynolds] نیازی نیست هیچ یک از این فیلم ها را انجام دهد مگر اینکه بتواند نسخه خود را از آن انجام دهد و او چنین ستاره ای است، و نیازی به گفتن نیست که یک نابغه خلاق است. خیلی چیزهای باحال من به آن بسیار خوشبین هستم.”

این فیلم در حال حاضر در حال فیلمبرداری است و مجموعه ای از عکس های مجموعه به تازگی به بیرون درز کرده است.

بخوانید  صرفه جویی در Zelda: Breath Of The Wild مجموعه موسیقی متن فیلم اصلی در آمازون

علاوه بر رینولدز و سونی، مورنا باکارین و استفان کاپیچیچ به ترتیب برای تکرار شخصیت‌هایشان ونسا و کولوسوس بازگشته‌اند. از نظر بازیگران جدید، هیو جکمن نقش ولورین را بازی می‌کند، در حالی که اما کورین (تاج) و متیو مک‌فادین (جانشینی) در نقش‌های جدید به Deadpool 3 می‌پیوندند.

شاون لوی، کارگردان رینولدز در فیلم مرد آزاد، کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده دارد. پل ورنیک و رت ریس، نویسندگان سریال، برای نوشتن فیلمنامه با زب ولز بازگشته اند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر