صرفه جویی در Zelda: Breath Of The Wild مجموعه موسیقی متن فیلم اصلی در آمازون

The Legend of Zelda: Breath of the Wild به دلایل زیادی یکی از بهترین بازی های سوییچ است. یکی از جنبه هایی که شاید گاهی نادیده گرفته می شود این است که چگونه موسیقی متن باورنکردنی به تنظیم لحن برای هر منطقه از Hyrule که کاوش می کنید کمک می کند. سری Zelda از زمان اولین نمایش NES دارای موسیقی متن‌های به یاد ماندنی بوده است، اما Breath of the Wild و دنباله‌اش Tears of the Kingdom به‌خاطر مقیاس این ماجراجویی‌های جهان باز برجسته هستند. اگر می‌خواهید از موسیقی Breath of the Wild در زمانی که از سوییچ خود دور هستید لذت ببرید، ممکن است بخواهید تخفیف خوب مجموعه جعبه موسیقی متن Zelda: Breath of the Wild را بررسی کنید – که قیمت آن را تنها به 44 دلار می‌رساند.

این مجموعه پنج سی دی شامل تمام 211 آهنگ از بازی نمادین است. این شامل موسیقی پس‌زمینه بازی و تریلرهای آن، و همچنین یک کتابچه اختصاصی و یک دیجی‌پک بزرگ برای ذخیره‌سازی است. به طور کلی، این فقط بیش از شش ساعت موسیقی با قیمت 44 دلار است. و چون هست بستن با کمترین قیمتی که دیده‌ایم – اوایل امروز 40 دلار بود – اکنون زمان عالی برای اضافه کردن آن به مجموعه خود است.

اگر این معامله در آمازون فروخته شود، این مجموعه را در Walmart خواهید یافت، اگرچه قیمت آن در آنجا 51 دلار است.

همچنین بسیاری از مجموعه‌های موسیقی Zelda در قالب فیزیکی موجود است. نسخه جعبه‌ای از نسخه بازسازی شده از بیداری لینک با قیمت 45 دلار و شامل 205 قطعه، موسیقی متن Skyward Sword با قیمت 51 دلار و شامل 187 قطعه، و موسیقی متن The Wind Waker با قیمت 48 دلار عرضه می‌شود. برخی از این محصولات در شرف فروش هستند، پس حتما به زودی آنها را بررسی کنید.

بخوانید  نظرسنجی نشان می دهد که اکثر توسعه دهندگان بازی نگران پایداری خدمات زنده هستند

چند موسیقی متن فراتر از Zelda نیز در دسترس هستند، با موسیقی متن فیلم Super Mario Bros Music: Nintendo 30th Anniversary Collection و موسیقی متن Super Mario Odyssey به ویژه قابل توجه است. اولی بیش از 70 آهنگ از این بازی نمادین را به شما ارائه می‌دهد، در حالی که دومی شامل 138 آهنگ از Super Mario Odyssey است و دارای پاداش‌هایی مانند جلد، برچسب و یک کتابچه لوکس است.

در موارد بالا فروخته نمی شود؟ در اینجا نگاهی جامع به بهترین موسیقی متن های نینتندو موجود در حال حاضر آورده شده است.

بهترین موسیقی متن نینتندو

تحریریه مجله بازی یک گیمر