یک اشتراک 3 ساله VPN با قیمت 70 دلار بگیرید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

خدمات VPN می تواند گران باشد، با هزینه های ماهانه (یا سالانه) پرهزینه که می تواند به سرعت به بودجه شما بخورد. در حال حاضر، با این حال، شما می توانید یک اشتراک سه ساله در طرح Windscrib VPN Pro فقط برای 70 دلار –و اگر به یک سرویس VPN مقرون به صرفه نیاز دارید، قطعاً ارزش بررسی کردن را دارد. Windscrib Pro معمولاً 9 دلار در ماه یا 69 دلار در سال (207 دلار برای سه سال) هزینه دارد، بنابراین در مقایسه با خرید سه اشتراک سالانه مستقیماً از Windscrib، 137 دلار صرفه جویی می کنید.

Windscrib خیلی بیشتر از آنچه در بالا ذکر شد وجود دارد، و همه ویژگی های آن را در StackCommerce خواهید دید. این نرم افزار روی رایانه شخصی، macOS، لینوکس، iOS و اندروید کار می کند و می توانید از برنامه بر روی دستگاه های نامحدود استفاده کنید. اگر به Windscrib علاقه دارید، ما برنامه سه ساله را برای صرفه جویی بیشتر توصیه می کنیم، اما اگر در حصار هستید، برنامه یک ساله همچنان یک تخفیف چشمگیر است.

افشاگری: معاملات GameSpot ویترین فروشگاه توسط یکی از شرکای وابسته GameSpot، StackCommerce اداره می شود. اگر مشکلی در سفارش خود دارید لطفا مخاطب StackCommerce.

دو سطح دیگر از طرح Windscrib VPN Pro نیز در فروش هستند. شما می توانید با رفتن به اشتراک سه ساله بیشترین پول را پس انداز کنید، اما یک مورد نیز وجود دارد برنامه دو ساله 60 دلاری کاهش 138 دلاری و یک برنامه یک ساله 40 دلاری ، 69 دلار کاهش یافت. صرف نظر از طرحی که انتخاب می کنید، از ویژگی های زیر بهره مند خواهید شد:

  • شبکه سرور گسترده ای که 69 کشور و 112 شهر را پوشش می دهد
  • امکان مسدود کردن IP و تبلیغات در تمام دستگاه های شما
  • Windscrib استفاده شما را ردیابی نمی کند
  • رمزگذاری چشمگیر (رمزگذاری AES-256 با احراز هویت SHA512 و کلید RSA 4096 بیتی)
  • فایروال روی کامپیوتر
  • امکان تبدیل کامپیوتر شما به هات اسپات
بخوانید  محتوای Co-op Overwatch 2 مورد بررسی قرار گرفت، تغییرات PvE و آرزوهای MMO بیشتر مورد بحث قرار گرفت