محتوای Co-op Overwatch 2 مورد بررسی قرار گرفت، تغییرات PvE و آرزوهای MMO بیشتر مورد بحث قرار گرفت

پس از اعلام این خبر، تیم توسعه احساس کردند که نمی توانند به وعده خود عمل کنند. بنابراین، به همین دلیل، تصمیم به لغو حالت قهرمان گرفته شد. اگرچه حالت قهرمان دیگر چیزی نیست، تیم همچنان روی محتوای جدید کار می‌کند، مانند ماموریت‌های داستانی و محتوای co-op اعلام‌نشده.

علاوه بر حالت داستانی، بلیزارد کمی بیشتر در مورد حالت قهرمان صحبت کرد، حالتی که به بازیکنان اجازه می‌داد تا قهرمانان مورد علاقه خود را از طریق درختان مهارت بالا ببرند و عناصر PvE قابل پخش را داشتند. از ابتدای بازی Overwatch، تیم توسعه خود را به عنوان یک MMO FPS می دید و “برنامه ای برای کاوش، راه رفتن و دویدن” داشت. طبق گفته بلیزارد، مرحله اکتشاف خود بازی بود در حالی که بخش پیاده روی PvE را معرفی کرد و مسابقه MMO خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Overwatch 2، مقاله ما را در مورد نقشه راه به روز شده Overwatch 2 و اینکه چگونه تغییرات بزرگ PvE به دلیل خط مشی back-to-office نیست، بررسی کنید.

وقتی بازی در سال 2022 راه اندازی شد، تیم شروع به صحبت در مورد اینکه بازی می تواند چه مرحله ای باشد، شد. کار روی قسمت‌های PvE بازی شروع شده بود، اما آن‌ها در تلاش بودند تا «پایه‌ی تجربه‌ی Hero Mission» خود را در اوایل پیدا کنند. این تیم حتی استعداد قهرمان، دشمنان جدید و پیش نویس های اولیه ماموریت ها را ساخته بود. با این حال، با گذشت زمان، آنها تلاش کردند تا “همه عناصر لازم را برای ارائه یک تجربه صیقلی و منسجم گرد هم آورند.”

بخوانید  Halo Infinite بالاخره یک سلاح کلاسیک را دوباره مفید می کند

با تشکر از a پست وبلاگ بلیزارد، می دانیم که بلیزارد قصد دارد ماموریت های داستانی را به Overwatch 2 اضافه کند. این ماموریت ها به عنوان “گیم پلی همکاری سریع و همچنین داستان، کات سین ها و سینماتیک که دنیای Overwatch را گسترش می دهند” توصیف می شوند. پست وبلاگ همچنین نشان می دهد که این ماموریت ها بر روی نقشه های بزرگ انجام می شود و بازیکنان دشمنان جدیدی برای مبارزه خواهند داشت. Story Missions در طول فصل 6 در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بلیزارد اخیراً لغو حالت قهرمان را اعلام کرده و یک حالت همکاری اعلام نشده برای بازی تیرانداز خود Overwatch 2 منتشر کرده است. این تنها چند روز پس از اعلام حذف حالت قهرمان PvE خود می‌آید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر