فعلا منتظر عرضه کنسول استیم دک 2 نباشید


درحالیکه نسخه به‌روز شده کنسول استیم دک قرار است تا چند روز آینده عرضه شود، اما شرکت ولو به‌صورت رسمی تایید کرد که فعلا خبری از عرضه نسخه دوم این کنسول نخواهد بود.

اوایل سال گذشته میلادی بود که شرکت ولو به‌صورت رسمی کنسول دستی خود به نام استیم دک را روانه بازار کرد. اگر یک گیمر را دنبال کرده باشید احتمالا اطلاع دارید که در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) نسخه به‌روز شده این دستگاه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. براساس اطلاعات رسمی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های این نسخه می‌توان به طول عمر باتری بیشتر و صفحه‌نمایش اولد اشاره کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش جی شاو از شرکت ولو طی مصاحبه‌ای با IGN به‌صورت رسمی اعلام کرد که فعلا طرفداران منتظر عرضه کنسول Steam Deck 2 نباشند. «هنوز تا آن زمان فاصله داریم. من تاریخ دقیقی برای عرضه آن نمی‌دانم. به‌نظرم باید منتظر تکنولوژی مدنظرمان باشیم تا تیم سازنده بتواند کنسولی با عملکرد مدنظرمان را ارائه دهد.»

«ما بسیار به این نسخه از استیم دک افتخار می‌کنیم. این کنسول همانی است که هم ما و احتمالا کاربران از آن راضی و خوشحال هستند.» شاو در ادامه مصاحبه خود تایید کرد که ایده کنسول استیم دک 2 همواره دغدغه تیم طراحی در شرکت ولو بوده است. به‌نظر می‌رسد ایده ساخت نسخه دوم کنسول استیم دک در ولو وجود دارد اما فعلا کنسول Steam Deck OLED آن دستگاهی است که باید منتظر عرضه و تجربه آن باشیم.

«استیم دک 2 کنسولی است که ما همیشه به آن فکر می‌کنیم اما فعلا در همان نقطه‌ای هستیم که باید باشیم. طرفداران درخواست‌های زیادی دارند که لطف یک دستگاه بی‌نظیر تولید و روانه بازار کنیم.»

بخوانید  امکان توقف تولید Wonder Woman 3 توسط New DC Management

چنانچه شما هم تجربه استفاده از کنسول استیم دک را دارید، لطفا نظرات خود در مورد آن را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر