اد بون می گوید هیچ برنامه ای برای Mortal Kombat یا Game Awards Injustice Injustice وجود ندارد

جدیدترین اثر این مجموعه، Mortal Kombat 11، تا جولای 2021 بیش از 12 میلیون نسخه فروخته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



اد بون، یکی از خالقان Mortal Kombat، از همه می‌خواهد تا زمانی که منتظر معرفی قریب‌الوقوع ورود جدیدی در فرنچایز بازی‌های مبارزه‌ای او هستیم، استراحت کنند. به طور خاص، او می گوید که انتظار ندارد بازی جدیدی از استودیو NetherRealm در هفته آینده در The Game Awards ظاهر شود.

با این حال، یک بازی موبایل جدید به نام Mortal Kombat: Onslaught – که توسط NetherRealm ساخته شده است – در ماه اکتبر رونمایی شد. طبق گفته برادران وارنر، این یک بازی RPG است که در آن بازیکنان “تیمی از مبارزان را از فهرست شخصیت های گسترده ای می سازند – و آنها را در نبردهای گروهی عظیم در زمان واقعی آزاد می کنند.” این بازی قرار است سال آینده منتشر شود.

این چیزی را که بون در اکتبر گفت تقویت می کند. او توضیح داد که NetherRealm تمرکز خود را بر جشن گرفتن 30 سالگی مورتال کمبت قبل از هر گونه معرفی بازی جدید گذاشته است.

4 سال پیش در مراسم The Game Awards، ما موفق شدیم یک اعلامیه غافلگیر کننده MK11 ارائه دهیم که بسیار عالی بود.
شاید خیلی عالی باشد، زیرا بسیاری فکر می کردند که این ترفند را برای بازی بعدی خود تکرار خواهیم کرد.
از پیش بینی شما متشکریم، اما ما هنوز آماده معرفی بازی بعدی NRS نیستیم.🙏 pic.twitter.com/QMXsuEPchR

بخوانید  ویدیو فیلم Godzilla x Kong | کینگ کونگ با بچه گوریل آشنا شد

—اد بون (@noobde) 2 دسامبر 2022

بون ممکن است از زمانی که استودیوی او قسمت یازدهم را در مراسم The Game Awards در سال 2018 رونمایی کرد، از هر پیش‌بینی برای Mortal Kombat 12 شکست بخورد. مدیر خلاق NetherRealm در توییتر به صراحت اعلام کرد که تاریخ این بار تکرار نخواهد شد.