سری Fallout داستان جدیدی را در دنیای این مجموعه روایت می کند

هاوارد همچنین خاطرنشان کرد که برخلاف برخی اقتباس‌های فیلم و بازی‌های ویدیویی تلویزیونی در سال‌های اخیر، این سریال داستان و اتفاقات بازی‌ها را روایت نمی‌کند، بلکه داستان شخصیت‌ها و گروه‌های جدید در این دنیای آخرالزمانی را روایت می‌کند. تیم سازنده این سریال خواهد بود. جزئیات فاش شده از پشت صحنه فیلمبرداری این سریال نیز ظاهراً به باز شدن بخش هایی از وقایع آن سریال در سی و سومین پناهگاه آخرالزمان اتمی زیرزمینی ایالات متحده اشاره دارد. هاوارد در ادامه توضیح می دهد:

بازیگران نهایی سریال هنوز مشخص نشده اند، اما کایل مک لاکلان، الا پورنل و والتون گوگینز از جمله بازیگران اصلی سریال Fallout خواهند بود. گراهام واگنر و ژنو رابرتسون به عنوان مجریان برنامه و جیمز آلتمن، جاناتان نولان، لیزا جوی و تاد هاوارد به عنوان تهیه کننده و نویسنده شناخته می شوند. تاریخ پخش سریال Fallout در آمازون هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می رود تا پایان سال 2023 شاهد انتشار اولین تریلر و تاریخ پخش اولین قسمت از مجموعه Fallout باشیم.

«زمانی که قرار بود [این پروژه] چه این یک فیلم بلند باشد، برنامه اولیه این بود که داستان Fallout 3 یا 4 را به تصویر بکشد. اما برای این ایده جدید، ذهنیت ما این بود: “پس بیایید کاری انجام دهیم که در دنیای مشترک Fallout اتفاق بیفتد.” این مجموعه قرار نیست تاریخچه بازی ها را دوباره تعریف کند. هدف ما صرفاً یک منطقه کاملاً مجزا در نقشه بزرگ جهانی Fallout است و قصد داریم داستان جدیدی را تعریف کنیم که تداخلی با سایر رویدادها و قوانین تعیین شده در بازی ها نداشته باشد. البته ممکن است ارجاعات و ارجاعاتی به بازی ها وجود داشته باشد، اما این پروژه بازگویی آن داستان ها نیست. داستان در همان جهان و در جهان مشترک اتفاق می افتد، اما اثری منحصر به فرد است و دنیایی را که در آثار قبلی Fallout ایجاد شده بود، گسترش می دهد.

بخوانید  ربات انسان نما تسلا اپتیموس Optimus به‌نمایش گذاشته شد؛ قیمت و مشخصات

اگرچه فیلمبرداری سری Fallout آمازون ماه ها پیش آغاز شد، اما جزئیات کمی در مورد مجموعه مورد انتظار Amazon Prime Video منتشر شده است. یا تاد هاوارد، کارگردان قسمت سوم و چهارم بازی Fallout، روز چهارشنبه تایید کرد که داستان بازی در دنیایی مشابه سایر بازی‌های این سری خواهد بود.

اعضای Vault 33 در سری Fallout

به نظر می‌رسد که مجموعه تلویزیونی Fallout در دنیایی مشابه سایر بازی‌های ویدیویی این مجموعه می‌گذرد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.